Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلس پویول معتقد است که بارسلونا تغییرات مثبتی داشته است.

کارلس پویول، مدافع سابق بارسلونا در مصاحبه با RAC1 در مورد بارسلونا، لیونل مسی و جوانان بارسلونا صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، پویول در این مصاحبه گفت:

دلم برای فوتبال بازی کردن خیلی تنگ شده است. در تیم تغییرات انرژی رخ داده است و من این تغییر را عالی می بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم را عالی و مشتاق می بینم و این موضوع در کامبک های تیم در کوپا دل ری مشهود است. بارسلونا هنوز برای قهرمانی در لالیگا شانس دارد و در فینال کوپا دل ری حضور دارد. فینال این جام بازی زیبایی خواهد بود. در لیگ قهرمانان زدن یک گل دیگر در پاریس می توانست همه چیز را تغییر دهد. این یک پروژه جدید با مربی ای جدید و بازیکنانی جوان است.

اخیراً پس از این که مسی به رکورد ژاوی رسید، با او صحبت کردم. به نظرم حال او خیلی خوب بود و اشتیاق و انگیزه زیادی دارد. اگر مسی بماند، این خبر بسیار خوبی برای بارسایی ها خواهد بود. فکر می کنم او در بهترین مکانی است که می تواند باشد اما تصمیم گیری بر عهده خود مسی است. او حمایت مرا دارد. مهم است که هر تصمیمی که گرفت درک کنیم و به تصمیم او احترام بگذاریم.

پدری را نمی شناسم اما او آدم بسیار خوبی به نظر می رسد. او همچنین مرا یاد اینیستا می اندازد. آرائوخو و مینگزا خیلی خوب با تیم وفق پیدا کرده اند. هر بازیکنی که از تیم ب به تیم اصلی می رسد، به محض این که فرصتی کسب کند از آن بهره می برد و اخیراً آن ها عملکرد بسیار خوبی داشته اند چون به آن ها اعتماد شده است و این خبر فوق العاده ای است.

همچنین بخوانید:

رونالد آرائوخو: کومان نشان داده که مربی بزرگی است؛ کارلس پویول الگوی من است

ریوالدو: انتخاب لاپورتا به عنوان رئیس بارسلونا، شانس ماندن مسی را افزایش داده است

 

 

اخبار داغ 

بازگشت کاوه رضایی به استقلال؟ شاید لیگ بیست و‌ یکم پس از ادعای مرگ 6500 کارگر؛ فقط 35 نفر درگذشتند! ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مارکو فان باستن: بیایید حداقل یک بار فوتبال بدون آفساید را امتحان کنیم گل زیبای روبرت لواندوفسکی به مجارستان (مجارستان 3-3 لهستان) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارلس پویول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما : درحاشیه برپایی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک ۱۴۰۳، چندین نشست تخصصی، سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی، با حضور مقامات مرتبط، کارشناسان، استادان دانشگاه و متخصصان برگزار شد.
در نخستین روز همایش، پنج، کارگاه با عناوین پایش پهنه‌های آب با استفاده از نسل جدید ماموریت‌های ارتفاع‌سنجی رادار ماهواره‌ای، تعیین موقعیت آنی با استفاده از سامانه ملی هدی، سامانه‌های تحت وب کارتوگرافی، بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء در بستر زیرساخت داده مکانی و مدل‌سازی جریان‌های سطحی دریایی با استفاده از نرم‌افزار MIKE ۲۱ و همچنین ۴ موضوع سخنرانی تخصصی و علمی و یک نشست تخصصی با عنوان ظرفیت‌ها و چالش‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی، با مدیریت حمیدرضا سیدین بروجنی، معاون فناوری و اطلاعات مکانی سازمان نقش برگزار گردید.
در روز دوم از بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی؛ (ژئوماتیک ۱۴۰۳)، هفت، کارگاه تخصصی با عناوین بکارگیری چارچوب یادگیری عمیق در بخش‌بندی ویدئو‌های پهباد_مبنا نواحی شهری، پردازش تصاویر راداری در نرم افزار NEST، پیاده سازی ورود اطلاعات داوطلبانه مکان محور (VGI) در بستر SDI، تحلیل‌های مکانی در بستر سرویس‌های زیرساخت‌های داده مکانی، آشنایی با عملیات طیف سنجی و کاربرد آن در سنجش از دور، نقش موثر GIS در توزیع عادلانه آب در تنش‌های آبی و همچنین ۴ سخنرانی‌های کلیدی و تخصصی و یک نشست تخصصی با موضوع " توسعه دریامحور و جایگاه نقشه و اطلاعات مکانی در تحقق آن" با مدیریت علی سلطانپور، مدیر آبنگاری و امور جزر و مدی برگزار شد.
پس از تشکیل چندین کمیته علمی مقالات ارسال شده به همایش، مقالات پذیرفته شده برای ارائه به صورت سخنرانی و ارائه پوستری، انجام شد و در روز اختتامیه از مقالات برتر تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • «آدرخش و رقص فانتوم‌ها» در نمایشگاه کتاب طنین می‌اندازد