Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@06:12:16 GMT

تمامی اعضای استقلال ممنوع المصاحبه شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۶۷۷۷

آبی ها حق مصاحبه ندارند.

بازيكنان استقلال ممنوع المصاحبه شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال، كليه بازيكنان و مربيان استقلال از حضور در استوديوها، اماكن رسانه‌ای و ورزشی جهت انجام هرگونه مصاحبه تلويزيونی و مطبوعاتی با صداوسيما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و ديگر رسانه‌ها تا پايان مسابقات ليگ قهرمانان آسيا ممنوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهاد مجيد سرمربی استقلال بعد از مثبت شدن تست كرونای تنی چند از بازيكنان و اعضای كادرفنی قوانين سختی را برای اعضای تيمش وضع كرده و در همين راستا طی روزهای گذشته كليه بازيكنان و مربيان را از حضور در اماكن عمومی و افتتاحيه‌ها منع كرده است. 

روز گذشته نيز سرمربی محبوب آبی‌ها كه نظم و انضباط برای وی در اولويت قرار دارد، هرگونه حضور در مصاحبه‌ها و گفتگوهای تلويزيونی و رسانه‌ای را برای بازيكنان و مربيانش ممنوع كرده است و اين روزها خود از نزديک و به صورت ويژه وضعيت آبی‌پوشان را كنترل كرده و آن‌ها را زير نظر دارد و با كوچكترين اشتباه آن‌ها، قاطعانه برخورد كرده و كسر پنج درصد از قرارداد بازيكن خاطی را در نظر خواهد گرفت.

اخبار داغ 

بازگشت کاوه رضایی به استقلال؟ شاید لیگ بیست و‌ یکم پس از ادعای مرگ 6500 کارگر؛ فقط 35 نفر درگذشتند! ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مارکو فان باستن: بیایید حداقل یک بار فوتبال بدون آفساید را امتحان کنیم گل زیبای روبرت لواندوفسکی به مجارستان (مجارستان 3-3 لهستان) 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900702

دیگر خبرها

  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟