Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@12:11:52 GMT

استقلال ممنوع المصاحبه شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۶۹۱۳

استقلال ممنوع المصاحبه شد

کلیه بازیکنان و مربیان تبم فوتبال استقلال ممنوع المصاحبه شدند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه استقلال، کلیه بازیکنان و مربیان استقلال از حضور در استودیوها، اماکن رسانه‌ای و ورزشی جهت انجام هرگونه مصاحبه تلویزیونی و مطبوعاتی با صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و دیگر رسانه‌ها تا پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ممنوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، بعد از مثبت شدن تست کرونای چند تن از بازیکنان و اعضای کادر فنی قوانین سختی را برای اعضای تیمش وضع کرده و در همین راستا طی روزهای گذشته کلیه بازیکنان و مربیان را از حضور در اماکن عمومی و افتتاحیه‌ها منع کرده است. 

روز گذشته نیز سرمربی آبی‌ها که نظم و انضباط برای وی در اولویت قرار دارد، هرگونه حضور در مصاحبه‌ها و گفتگوهای تلویزیونی و رسانه‌ای را برای بازیکنان و مربیانش ممنوع کرده و این روزها خود از نزدیک و به صورت ویژه وضعیت آبی‌پوشان را کنترل کرده و آن‌ها را زیر نظر دارد و با کوچکترین اشتباه آن‌ها، قاطعانه برخورد کرده و کسر پنج درصد از قرارداد بازیکن خاطی را در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال ممنوع المصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229034 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد