Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در دیدار از فرماندهان انتظامی استان با بیان این که تلاش نیروی انتظامی مثمر ثمر بوده است و علی‌رغم مشکلاتی مانند کرونا، فشار‌های اقتصادی وارد شده بر مردم و وقایع طبیعی آرامش در استان حاکم شده که بسترساز همه اتفاقات مثبت است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که پیشرفت در حوزه عمرانی و اقتصادی پیشرفتی متاثر از برقراری امنیت است، ادامه داد: در بیان مقام معظم رهبری در نوروز نیز به صورت ضمنی به پیشرفت‌های کشور اشاره شد و ایشان فرمودند در سال ۹۹ در بعضی امور جهش و در بعضی امور رشد داشته ایم؛ زمانی که از جهش که صحبت می‌کنند به آلومینیوم و فولاد اشاره می‌کنند و تنها فارس بود که در سال ۹۹ شاهد افتتاح واحد‌های آلومینیوم و فولاد بوده و به باشگاه صادرکنندگان این اقلام در کشور پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: با برقراری امنیت توسط نیروی انتظامی سرمایه گذاران، کارگران، پیمانکاران و کارآفرینان احساس امنیت می‌کند که این امنیت هم در بعد اقتصادی و هم در بعد آرامش در محل کار و منزل بوده است.

استاندارفارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که همیشه با موضوع تصادفات جاده‌ای روبرو هستیم که زیان‌های زیادی به کشور و مردم وارد کرده است، اظهارداشت: بخش زیادی از این تصادفات متاثر از بی توجهی عامل انسانی است که کارشناسان از گذشته دور این موضوع را مورد تاکید قرار داده اند.

رحیمی گفت: نیازمند فرهنگ سازی دستگاه‌های مسئول در زمینه کاهش تصادفات هستیم و نیروی انتظامی در سطح میدانی کنترل و مدیریت این موضوع را بر عهده دارد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که برای کاهش تصادفات در سال‌های گذشته، اعتبارات زیادی برای حذف نقاط حادثه خیز استان صرف کرده ایم، گفت: اسال این تدابیر ادامه یافته و تثبیت خواهد شد.

او با بیان این که رفت و آمد‌ها و سفر‌ها روز به روز در حال افزایش است، ادامه داد: وضعیت جاده‌ها نیز در وقوع تصادفات موثر است و مسیر‌های در دست احداث که بعضا از محیط‌های مسکونی عبور می‌کنند موجب بروز تصادفات می‌شوند.

استاندار فارس با اشاره به این که توسعه راه‌ها نسبت به قبل از انقلاب و نسبت به سال‌های قبل رشد بسیار زیادی داشته است، ادامه داد: برای اولین بار این استان به زودی صاحب آزاد راه می‌شود در حالی که تاکنون حتی یک متر آزاد راه نداشته ایم؛ همچنین قسمت زیادی از راه‌های اصلی به بزرگراه و بخشی زیادی از راه‌های فرعی و روستایی به راه‌های اصلی تبدیل شده اند که موجب افزایش تردد و تصادفات شده اند.

رحیمی با بیان این که افزایش مشکلات اقتصادی، بیکاری، تورم و کاهش درآمد موجب تشدید پدیده سرقت‌های خرد می‌شود، گفت: با جمع آوری معتادان متجاهر و سایر معتادان، قسمتی از این مشکل کاهش یافت و اثرگذار بود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با تاکید بر این که برای تامین امنیت، نیازمند مشارکت سایر دستگاه‌ها هستیم، افزود: مشارکت خود مردم، استفاده از فناوری‌های جدید و بکارگیری نیرو‌های مردمی برای حفظ امنیت محلات، می‌تواند در زمینه افزایش امنیت موثر باشد و استان فارس در این زمینه فعالیت‌های مفیدی داشته است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس نیروی انتظامی نیروی انتظامی استان فارس راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت مأموران انتظامی حمله ور می‌شود که مأموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

وی عنوان کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

نورمحمدی گفت: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6096543

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد