Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فرمانداری آبادان در اطلاعیه ایی خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی دفاتر ثبت ازدواج و جلوگیری از انجام آزمایش‌های پزشکی مربوط به آن را، تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان امروز 6 فرودین ماه 1400 در اطلاعیه ایی اعلام کرد: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه پیرو انتشار خبری در خصوص تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان مبنی مصوبه تعطیلی دفاتر ازدواج و جلوگیری از انجام آزمایش‌های پزشکی مربوط به ازدواج از سوی مرکز بهداشت شهرستان آبادان، به اطلاع می رساند این خبر کذب بوده و صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند توصیه ی اکید ستاد مقابله با کرونای شهرستان انجام سنت حسنه ی عقد و ازدواج بدون برگزاری مراسم تجمعی در شرایط کنونی است.

همچنین صدور هر گونه اطلاعیه در خصوص مصوبه های ستاد مقابله با کرونا از سوی پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه آبادان منتشر خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزمایش اطلاعیه تکذیبیه فرمانداری ویژه آبادان کرونا ویروس عقد و ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه رضا غیاثی زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان با بیان مطلب که  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند  از  برخورد جدی و قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز خبر داد و گفت : بازدیدهای مستمر و هفتگی تیم بازرسی  متشکل از کارشناسان اداره ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان گرگان، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان و صنعت و معدن از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته و  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور بوده و در صورت تخلف به کمیسون مربوطه ارجاع و سپس در مورد نامبرده تصمیم گیری خواهد شد. غیاثی زاده افزود :  مقرر شد حداقل ده بسته  سفر توسط انجمن دفاتر استان تهیه و در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و علاقمندان جهت بهره برداری قرار گیرد. 

 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران