Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:35:01 GMT

زلاتان: هنوز هم می توانم حرکات نینجایی انجام دهم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۷۱۲۴

زلاتان: هنوز هم می توانم حرکات نینجایی انجام دهم

زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید در سن 39 سالگی نیز می‌تواند کارهایی که قبلا انجام داده را تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نزدیک به پنج سال، زلاتان ابراهیموویچ دوباره به تیم ملی سوئد بازگشت و در جریان پیروزی این کشور در بازی بامداد امروز برابر گرجستان 84 دقیقه به میدان رفت؛ موضوعی که باعث شد او به مسن ترین بازیکن تاریخ تیم ملی سوئد تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود بالا رفتن سن، زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید قدرت خود را از دست نداده است. او گفت: " وقتی بازی می کنم سعی دارم وظایفم را انجام دهم. هیچ کاری وجود ندارد که من قبل از بازی بخواهم انجام دهم یا به آن فکر کنم. من هنوز هم می‌توانم برخی حرکات گذشته را انجام دهم، مواردی مثل حرکات نینجایی؛ حتی اگر 39 ساله باشم."

 

 

 

 

زلاتان درباره بازگشت به تیم ملی سوئد نیز گفت: " این یک احساس شگفت انگیز بود. دلم برای جمعیت سوئدی و هواداران حاضر در استادیوم تنگ شد زیرا آخرین باری که در اینجا بازی کردم، ورزشگاه کاملا پر بود. هنگامی که استادیوم پر باشد جو متفاوت است اما بقیه موارد نیز شگفت انگیز بودند. من خیلی خوشحال بودم و احساس فوق‌العاده‌ای از حضور در زمین داشتم. همچنین سعی کردم مانند هر بار بیشترین تلاش خود را برای کمک به تیم انجام دهم.

 

بازی آسانی مقابل گرجستان نداشتیم و آنطور که باید خطرناک عمل نکردیم اما نهایتاً سه امتیاز را به دست آوردیم. مطمئناً در ادامه شرایط بهتر خواهد شد."

سوئد زلاتان ابراهیموویچ تیم ملی سوئد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سوئد زلاتان ابراهیموویچ تیم ملی سوئد زلاتان ابراهیموویچ تیم ملی سوئد انجام دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم

ویدئویی از تظاهرات در شهر یوتبری سوئد برای ابراز همبستگی با مردم نوار غزه و محکوم کردن جنگ اسرائیل در رسانه‌ها منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ببینید | تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان
  • تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم