Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هاکان آیزال ۴۰ ساله، همسرش سمرا آیزال را از صخره موگلا در ترکیه به پایین پرت کرد. پلیس گفته است او متهم به هل دادن همسر باردار خود پس از گرفتن عکس سلفی با او از صخره است. هاکان دو سال بعد از این اتفاق دوباره به همان مکان برگشت تا به همسرش ادای احترام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان‌ها ادعا می‌کنند هاکان آیزال، همسرش سمرا را قبل از کشتنش بیمه کرده بود. پلیس ویدئویی از لحظات آخر مرگ سمرا نشان دادگاه داده که در آن مشخص می‌شود هاکان همسرش را به سمت نوک صخره می‌برد تا او را به پایین پرت کند و ۴۰ هزار پوند دیه را بگیرد.

بیشتر بخوانید

وسواس بیش از حد، مردی را به قاتل همسرش تبدیل کرد

پس از این اتفاق پلیس با تحقیق در شبکه‌های اجتماعی هاکان متوجه شد که او دوباره به آن مکان رفته و در ژوئن سال ۲۰۲۰ تصویری را با این عنوان که: "مکانی که زمانی بهشت ​​من بود دیگر آفتاب ندارد. " منتشر کرده است.

گفته می‌شود آیزال پس از گرفتن  دیه همسرش به سفرهای خارج از ترکیه رفته و در هتل‌های برتر خارج از کشور اقامت داشته است. دادستان‌ها ادعا می‌کنند سمرا آیزال، زمانی که از صخره ۱۰۰۰ فوتی پرت شد هفت ماهه باردار بوده و پس از سقوط فورا در گذشته است. این زوج قبل از حادثه روی صخره با هم عکس گرفته بودند.

در کیفرخواست آماده شده جرم هاکان قتل عمدی همسرش عنوان شده و گفته شده که وی به قصد استفاده از بیمه حوادث همسرش که  ۴۰۰ هزار لیره ترکیه (۴۰۸۶۵ پوند) بوده او را به قتل رسانده است.

دادستان‌ها گفتند که تنها دلیل نشستن آن‌ها در بالای صخره به مدت سه ساعت این بوده که هاکان اطمینان حاصل کند که کسی در آنجا نیست. آن‌ها ادعا می‌کنند به محض اینکه آیزال فهمید که تنها هستند، با هل دادن همسرش از روی صخره عمدا او را کشت.

در کیفرخواست همچنین اشاره شده که کمی بعد آیسال ادعای پرداخت بیمه کرده بود، اما با پرده برداری از خبر تحقیق، این مبلغ رد شد. دادگاه کیفری عالی فتحیه حکم به بازداشت هاکان به دلیل قتل عمد صادر کرد.

برادر مقتول، نعیم یولچو، گفت: "هنگامی که برای گرفتن جسد به موسسه پزشکی قانونی رفتیم، هاکان در ماشین نشسته بود. من و خانواده‌ام نابود شدیم، اما هاکان حتی ناراحت به نظر نمی‌رسید. خواهرم همیشه مخالف گرفتن وام بود. با این حال، بعد از مرگ او، فهمیدیم که هاکان سه وام از طرف خواهرم گرفته است." آیزال در مورد حق بیمه مشکوک گفت: "من از سال ۲۰۱۴ به ورزش‌های هیجانی علاقه‌مند شدم. چتر نجات، بانجی جامپینگ، رفتینگ. به همین دلیل قبل از ازدواج بیمه عمر داشتم."

از آیزال همچنین درمورد مقاله بیمه شخصی تصادف سوال شد مبنی بر اینکه اگر سمرا بمیرد وارث خواهد بود. آیزال گفت: "من این موضوع را زیاد بررسی نکردم. بانکدار کار‌های اداری را ترتیب داد. من آن را برای همسرم آوردم تا امضا شود. من از وجود چنین مقاله‌ای مطلع نبودم. "

وی مسئولیت مرگ همسرش را تکذیب کرد و گفت: "همسرم پس از گرفتن عکس تلفن را در کیف خود قرار داد. بعداً او از من خواست تلفن را به او بدهم. بلند شدم و سپس صدای فریاد همسرم را شنیدم که چند قدم جلوتر رفتم تا تلفن را از کیف او بردارم. وقتی برگشتم، او آنجا نبود. من همسرم را تحت فشار قرار ندادم."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باردار همسران مرگ دردناک مرگ دلخراش قتل همسر اخبار حوادث خانم های باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سه همسرکُشی در مشهد

ساعت سه بامداد پانزدهم اردیبهشت با اعلام حادثه قتل زنی با ۲۴ ضربه چاقو توسط همسرش، قاضی صادق صفری بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد به محل وقوع قتل در بلوار خواجه ربیع اعزام شد.

در بررسی ‌ها مشخص شد مردی همسرش را در منزل پدرش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود و خواهر و برادر ۱۶ ساله مقتول نیز توسط این فرد با ضربات چاقو مصدوم شده بودند که اکنون دختر ۱۶ ساله در کما به سر می برد.

این متهم در تحقیقات به قاضی صفری دلیل این اقدام را اختلافات و موضوعات ناموسی اعلام کرد.

همچنین شب جمعه نیز حادثه قتل زنی در منطقه «مهدی آباد» مشهد اعلام و با حضور بازپرس قتل مشخص شد که زن تبعه افغانستانی که ۶ ماهه نیز باردار بود توسط همسر افغانستانی اش خفه شده و به قتل رسیده است، این مرد نیز انگیزه قتل خود را به قاضی، عدم تمکین همسرش اعلام کرد.

در حادثه دیگر در عصر جمعه، پانزدهم اردیبهشت ماه نیز با تماس زنی به اورژانس ۱۱۵ مبنی بر چاقو خوردن همسرش، پرونده جدیدی باز شد و با حضور بازپرش ویژه قتل عمد دادسرای مشهد در منزل این فرد در بلوار کشاورز، همسر صیغه ای مقتول مدعی شد که شوهرش با جراحت ضربات متعدد چاقو وارد خانه شده بود.

در تحقیقات قاضی صفری مشخص شد که ضربات چاقو به قلب و ریه مقتول در داخل منزل وارد شده و هیچ آثاری از خون در مسیر پله ها و غیره وجود نداشت، همچنین طبق گفته همسایگان شب گذشته نیز دعوای شدیدی بین این زن و شوهر رخ داده بود، لذا همسر این فرد نیز دستگیر شد که تاکنون به قتل اعتراف نکرده است.

تحقیقات بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد برای تکمیل پرونده های این سه قتل ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • ۸۰۰۰ سال پیش، انسان‌ها به اعماق غار تاریک فرانسوی رفتند؛ اما چگونه؟ (+عکس)
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • امیرعبداللهیان با هاکان فیدان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!