Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، چند ماهی می شد که یک جوان مجهول الهویه بر اثر سانحه تصادف مصدوم شده و در بیمارستان شهدای هفت تیر تهران بستری شده بود.سطح هوشیاری این جوان به شدت پایین بود و خانواده اش شناسایی نشده بودند.

گمشده الیگودرزی پیدا شد

اما بالاخره با تلاش پزشکان این بیمارستان در انتشار تصویر این جوان در فضای مجازی،خانواده اش که اهل و ساکن الیگودرز هستند او را شناسایی کرده و غروب روز ششم فروردین ماه بعد از چند ماه بی خبری گمشده خود را در بیمارستان ملاقات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار رکنا صحت خبر را از کادر درمان بیمارستان شهدای هفت تیر پیگیری کرده و آنها این خبر را تائید کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تصادف الیگودرز گمشده اخبار حوادث بیمارستان گمشده عکس تهران فرزند سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دختر عکس فیلم تهران ایران آزار زن معتاد اعدام شیراز آزار و اذیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • لحظه شناسایی جسد فرزند در گور جمعی | ببینید
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان