Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود یزدی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تسهیلات مشاغل خانگی در قالب پشتیبان و خویش فرما به ۲۸ طرح در حوزه‌های صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با پرداخت این میزان تسهیلات ۲۵۰ شغل خانگی در شهرستان سبزوار ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: همچنین ظرف یک سال اخیر هزار و ۱۲۹ فرصت شغلی پایدار در قالب ۴۸۰ طرح با هدف رونق دامداری و کشاورزی در حوزه‌های تولیدات گیاهی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، دام و طیور در مناطق روستایی این شهرستان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال با کارمزد مناسب شرایط مطلوبی را برای مهاجرت معکوس و تثبیت جمعیت در مناطق روستایی شهرستان سبزوار ایجاد کرده است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

۴۵ هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۱۲۰ روستای این شهرستان سکونت دارند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی رونق تولید سبزوار ثبت مشاغل خانگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی رونق تولید سبزوار تسهیلات بانکی رونق تولید سبزوار ثبت مشاغل خانگی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان

حجت‌الله شهبازی گفت: جهش جذب تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در سال ۱۴۰۲ زمینه‌ساز جهش تولیدات باغبانی با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

او با بیان اینکه سال گذشته با جذب تسهیلات ۱۱۵ میلیارد ریالی در حوزه مکانیزاسیون نسبت به سال ۱۴۰۱، شاهد رشد ۱۴ برابری بودیم گفت: تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در سال ۱۴۰۱ معادل ۸.۴ میلیارد ریال جذب شد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: این تسهیلات در حوزه ادوات باغی، گیاهان دارویی و گلخانه‌ای جذب شده است.

حجت‌الله شهبازی گفت: بین شهرستان‌های استان، ملایر با جذب ۵۵ میلیارد ریال رتبه اول، تویسرکان با جذب ۲۷ میلیارد ریال رتبه دوم و شهرستان بهار با جذب ۱۰ میلیارد ریال رتبه سوم استان را از آن خود کرده اند.

او توسعه مکانیزاسیون باغبانی را به منظور افزایش تولید محصولات باغبانی از نظر کمی و کیفی حائز اهمیت دانست و گفت: این مهم کاهش هزینه‌های تولید را نیز در پی دارد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه امکان تولید و عرضه محصولات با قیمت پایین از دیگر مزایای توسعه مکانیزاسیون باغات است گفت: رقابت‌پذیری در بازار‌های خارجی از دستاورد‌های کاهش هزینه تولید و توسعه مکانیزاسیون به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان