Web Analytics Made Easy - Statcounter

«وحید براتی‌زاده» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: راه‌اندازی معدن مس و واحد تولیدی سیمان در این شهرستان پس از ۱۰ سال به‌عنوان یکی از اقدامات مهمدر راستای تحقق جهش تولید و برداشتن موانع اجتماعی از سر راه این واحدها امسال در اولویت قرار دارد.
براتی زاده گفت: تمام دستگاه‌ای اجرایی مرتبط با تولید در دلیجان باید برنامه عملیاتی برای تحقق شعار امسال در این شهرستان تهیه کنندو برای همراهی با تولید کنندگان و تسهیل امور راهبردهای عملیاتی ارایه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
وی افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا، تولیدکنندگان ثابت کردند که می‌توانند با وجود تحریم‌های ظالمانه، کارهای بزرگی انجام دهند و جهش تولید را تحقق بخشند و نیاز است در سال جدید نیز برنامه‌ریزی در سطوح کلان و تا خرد در شهرستان به گونه‌ای باشد که صنایع و تولید شاهرگ حیات اقتصادی خود را حفظ کرده و بهبود دهند.
رهبر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کرد.
شهرستان دلیجان به مرکزیت شهری به همین نام با  ۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی واقع شده و از شمال به قم، از جنوب به استان اصفهان، از شرق به کاشان و از غرب به شهرستان محلات محدود شده است.
این شهرستان که نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰  کیلومتر مربع  وسعت دارد و در کنار راه‌های چند استان کشور  واقع شده، دارای دو شهر دلیجان و نراق، یک بخش به نام مرکزی، چهار دهستان و ۱۰۰ آبادی دارای سکنه‌ است.

دلیجان به قطب ایزگام و تولید الیاف شیشه‌ای ایران شهرت دارد.
 

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی جهش تولید دلیجان افزایش تولید پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی جهش تولید دلیجان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی جهش تولید دلیجان افزایش تولید اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از آمادگی همه‌جانبه این مجموعه در صورت بارندگی‌های احتمالی و آب‌گرفتگی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، امیر بصیری از اعلام آماده‌باش نیروهای این ش کت در صورت بارندگی‌ و آب‌گرفتگی خبر داد.

وی گفت: نشست هماهنگی برای جمع‌آوری بحران آب سطحی احتمالی ناشی از بارندگی پیش رو پس از اعلام سازمان هواشناسی درباره بارندگی و صدور ابلاغ استانداری و دستورهای مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، برگزار شد.

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه ورود جدی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب به رفع بحران آبگرفتگی‌های اخیر در شهرستان کارون مورد تمجید استاندار خوزستان قرار گرفت، افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با محوریت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید به‌عنوان معین شهرستان کارون است.

بصیری تصریح کر: همه معاونت‌های عملیاتی و تعمیرگاهی به حالت آماده‌باش کامل درآمدند و همه امکانات آنها برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از آبگرفتگی بسیج شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود