Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نگار صیادی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: توقع ما از وزارت ورزش آن است که بودجه بیشتری به فدراسیون گلف تخصیص دهد تا زیر ساخت‌هایی مانند بهره‌مندی همه شهرها از زمین گلف، ابزار و تجهیزات این رشته ورزشی فراهم شود، زنان و مردان ایرانی توانایی زیادی دارند  و می‌توانند در حوزه گلف در مسابقات بین‌المللی و قهرمانی خوش بدرخشند و افتخارآفرین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:  برای ارتقای این ورزش احتیاج به اردوهای برون مرزی متعدد داریم، زیرا در دنیا هیچ زمینی شبیه به زمین دیگر نیست و به هر ترتیب هرچقدر یک بازیکن در زمین‌های مختلف بازی کند و تجربه داشته باشد، می‌تواند ارتقا فنی زیادی داشته باشد.   

صیادی ادامه داد: به دلیل اینکه بودجه کم است، امکانات لازم را نداریم و نبود زمین ‌مناسب و عدم وسایل آموزشی برای تمرین باعث شده که کمتر به این رشته گرایش پیدا کنند، در حالی که  اگر امکانات بیشتر باشد، تعداد افراد زیادتری به این ورزش گرایش پیدا می‌کنند و با تربیت و پرورش آنها می‌توان برای کشور موفقیت بدست آورند.

سرمربی تیم ملی گلف زنان ایران تصریح کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری اردو وجود نداشته و بسیاری از ورزشکاران بصورت انفرادی تمرین می‌کنند و با وجود محدودیت‌ها، قول تامین تجهیزات، امکانات زمین و اردوهای منظم به ما داده شده و امیدواریم در سال آینده با کنترل و مهار کرونا با تلاش بازیکنان و همت فدراسیون، گلف بانوان را نسبت به سال‌های گذشته با پیشرفت بیشتری دنبال کنیم.

صیادی خاطرنشان کرد: از وزارت ورزش می‌خواهیم که نگاه ویژه‌ای به گلف داشته باشند که این رشته با توجه به استعدادهایی که داریم خودش را پیدا کنند و در مجامع بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان مینی گلف فدراسیون گلف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان مینی گلف اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان مینی گلف فدراسیون گلف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در حاشیه جام یونس شکوری اظهار کرد: این جام قدمت چندین ساله دارد و در گذشته هم در این جام حضور پیدا کردیم و وقتی هم که چمن برگزاری مسابقات بازسازی شد قول دادیم تا در رقابت‌های پایانی حضور پیدا کنیم. 

وی ادامه داد: وقتی در رده پیشکسوتان جام یونس شکوری برگزار می‌شود، کسانی هستند که در سال‌ها نه چندان دور خدمات خوبی برای فوتبال کشور داشتند. آمدیم خدا قوت بگوییم و بیشتر در جمع این عزیزان روحیه بگیریم. با این سن و سالی که دارند با روحیه خوب تمرین می‌کننذ و این موضوع می‌تواند در جامعه پخش شود.

وزیر ورزش در مورد اینکه فضای لیگ برتر در هفته‌های پایانی ملتهب شده، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حضور دارند و بخش‌های مختلف کشور متولی دارد. باید در راستای وظایف قانونی خود عمل کنند. در جلسه‌ای که با سازمان لیگ داشتیم از آنها خواستیم تا به خصوص در هفته‌های پایانی که حساسیت مسابقات بالا می‌رود، دقت خود را در تمامی بخش‌ها بالاتر ببرند. مخصوصاً در بخش فرهنگی و داوری که مردم دغده‌ای نداشته باشند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند
  • کیومرث هاشمی: در نامه به تاج دغدغه هایم را مطرح کردم
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!