Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ارزیابی برچسب گذاری کلیه محصولات خوراکی و آشامیدنی به صورت الکترونیک و از طریق سامانه Audit در ایام نوروز به صورت روزانه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی روزانه در ایام نوروز با حضور در فروشگاه‌های مواد غذایی، محصولات خوراکی و آشامیدنی را از نظر برچسب گذاری بررسی می‌کنند.

مستوفی افزود : این بررسی‌ها به صورت آنلاین و از طریق سامانه Audit چک می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق مورد را سریعا از طریق همان سامانه گزارش می شود.

او افزود : همشهریان عزیز هنگام خرید مواد خوراکی و آشامیدنی به اطلاعات درج شده بر روی برچسب و بسته بندی کالا از قبیل تاریخ تولید، انقضاء و شناسه بهداشتی دقت نمایند و در صورت وجود هرگونه مشکل و یا مغایرت مراتب را از طریق شماره ۳۷۱۰۶۲۳۲ (واحد شکایات مواد غذایی معاونت غذا و دارو) اطلاع دهند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی نظارت بر بازار نظارت و بازرسی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای برادران با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

اجرای طرح شناسه کالا در محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی با هدف مقابله با عرضه کالای قاچاق و تقلبی در بازار انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با ارزانترین لیبل ایران آشنا شوید
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • خوراکی‌هایی که افسردگی شدید می‌آورند
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی