Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و وضعیت قرمز در بخش «ارجمند» گفت: تردد خودروهای غیربومی در بخش ارجمند ممنوع است.

ابولقاسم مهری در گفت وگو با ایسنا در تشریح روند افزایش تعداد مبتلایان در بخش ارجمند و ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی گفت: تردد خودروهای غیربومی در بخش «ارجمند» ممنوع است و تردد افراد و خودروهای بومی تا اطلاع ثانوی با محدودیت و در صورت ضرورت امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وضعیت کنونی شیوع کرونا در بخش ارجمند ضرورت دارد تمامی دستگاه‌ها و نهادها به‌صورت جهادی پای کار باشند و با تمام توان در جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری و بررسی وضعیت افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در بخش ارجمند اظهارکرد: براساس دستورالعمل ها و قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات لازم باید توسط دستگاه های ذیربط در بخش صورت گیرد.

مهری در پایان گفت: اکیپی متشکل از نیروی انتظامی و پلیس راه با همکاری بخشداری و شهرداری ارجمند کلیه ترددها را کنترل و از ورود افراد و خودروهای غیربومی به بخش جلوگیری می‌کنند. تردد افراد و خودروهای بومی و ساکن در بخش محدود می‌شود و در صورت ضرورت اقدام لازم صورت می‌گیرد و خودروهای متخلف طبق دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران کروناویروس همه باهم علیه کرونا تردد خودروهای غیربومی بخش ارجمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: کشتار غیر مجاز دام در معابر و منازل ضمن گسترش آلودگی و ایجاد رعب و وحشت در افراد علی الخصوص کودکان، باعث انتشار بیماری‌های مشترک از جمله بیماری‌های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، بروسلوز وسیاه زخم می‌ شود
وی افزود: با توجه به اینکه دام ناقل بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو فاقد هر گونه علائم بالینی است، آگاهی افراد جامعه از راه‌های انتقال این بیماری (گزش کنه، له کردن کنه‌ها با دست، تماس با خون و ترشحات دام آلوده، تهیه گوشت قرمز از مراکز غیر معتبر، کشتار خانگی، مصرف گوشت و جگر خام و نیم پز) و روش‌های پیشگیری مانند سم پاشی دام و جایگاه نگهداری دام، استفاده از تجهیزات فردی در زمان مراجعه به دامداری ها، نگهداری گوشت تازه گرم در بسته بندی بدون نشت به مدت ۲۴ ساعت در دمای ۰ تا ۴ درجه سانتی گراد، تهیه گوشت قرمز صرفا از مراکز عرضه معتبر و دارای مهر و لیبل دامپزشکی نقش موثری در کنترل این بیماری در جوامع انسانی دارد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا