Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم پزشک سید محمد خراسانی رئیس بیمارستان چمران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به واکسن ضد کرونای ایرانی «فخرا» گفت: ۲۶ اسفندماه ۹۹ شاهد رونماییِ مراحل تزریق واکسن فخرا که تولید مجموعه سپند وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است، بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این واکسن کاملا بر پایه معیار‌ها و اصول علمی تهیه شده که یکی از بهترین واکسن‌های دنیا خواهد بود و به زودی به تولید انبوه می‌رسد تا در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

رئیس بیمارستان چمران وزارت دفاع درباره میزان تاثیر واکسن فخرا نسبت به نمونه‌های خارجی اظهار کرد: این واکسن نسبت به واکسن‌های خارجی کارکرد بهتری خواهد داشت. واکسن فخرا از ویروس کشته شده تهیه شده و تمام گونه‌های ویروس حتی انواع جهش یافته را تحت پوشش و ایمنی قرار می‌دهد.

وی در پایان یادآور شد: این واکسن قطعا جزو بهترین واکسن‌های دنیا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستاوردهای دفاعی اقتدار نظامی صنایع دفاعی نیروهای مسلح واکسن ایرانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!

اسبقیان به اخبار تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داد

طرفداری | پس از معرفی پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید استقلال، امروز (دهم اردیبهشت) اخباری در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس در رسانه ها منتشر شد.

موضوع تغییر نام استقلال، واکنش شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی را در پی داشته است. او در یک گفتگوی تلویزیونی در این خصوص گفت:

این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور