Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:13:44 GMT

افزایش ۱۰۰ درصدی مصدومیت‌های حوادث ترافیکی در فارس

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۸۹۸۸

افزایش ۱۰۰ درصدی مصدومیت‌های حوادث ترافیکی در فارس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد مرادیان با ابراز تأسف از افزایش سفرهای نوروز امسال با وجود کرونای جهش یافته، آمار حوادث ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ را ۷۲۵ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: این آمار نسبت به پارسال که ۳۴۹ مورد بوده افزایش ۱۰۷ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس اورژانس استان فارس از مجروح شدن ۸۶۷ نفر در حوادث ترافیکی جاده‌های استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: متأسفانه آمار مصدومان حوادث ترافیکی نسبت به پارسال که ۴۳۸ مصدوم بوده است، ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان با بیان اینکه مأموران پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ فارس به بیش از هزار و ۱۵ مأموریت در سطح استان اعزام شدند، اظهار کرد: ۴۰۷ مأموریت حوادث ترافیک شهری و ۳۱۸ مأموریت حوادث جاده‌ای در سطح استان صورت گرفته است که اورژانس هوایی ۳ پرواز داشته است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۲۴۶ مجروح خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند و ۶۲۱ نفر به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

مرادیان با بیان اینکه در حوادث امسال ۹ نفر از هم استانی‌ها جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: تعداد ۱۶ نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

رئیس مرکز اورژانس فارس از برقراری ۹ هزار و ۳۶۴ تماس تلفنی با اپراتور ۱۱۵ اورژانس شیراز خبر داد و بیان کرد: اورژانس فارس با ۷۵۰ نیروی متخصص در ۲۰۹ پایگاه و بالگرد برای رویارویی با هرگونه سوانح احتمالی در آمادگی کامل قرار دارد.

کد خبر 5176327

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز اورژانس فارس ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نوروز وزش باد سانحه تصادف گرگان گردشگری اردبیل حوادث ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند