Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@12:14:22 GMT

مصدومیت ۱۳ نفر در ۲ حادثه رانندگی در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۹۰۱۲

مصدومیت ۱۳ نفر در ۲ حادثه رانندگی در استان اصفهان

سخنگوی اورژانس اصفهان از دو حادثه تصادف زنجیره‌ای و واژگونی خودرو خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو زانتیا، مینی‌بوس، سمند و مزدا ۳، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه حادثه در خروجی صفه به سمت سپاهان شهر اتفاق افتاد، افزود: بلافاصله دو کد اورژانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان با بیان اینکه این حادثه پنج مصدوم داشته است، تصریح کرد: این حادثه باعث مصدوم شدن دو مرد، دو زن و یک کودک شد و امدادگران اقدامات درمانی لازم را برای آن‌ها انجام داده و مصدوم به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

وی در خصوص تعداد فوتی‌های این حادثه، تصریح کرد: این حادثه مورد فوتی نداشته است.

واژگونی خودرو در محور چاهملک به خور

عابدی در خصوص حادثه واژگونی بلیزر در کیلومتر پنج محور چاهملک به خور، گفت: این حادثه در ساعت ۰۰:۴۱ بامداد امروز به مرکز اورژانس اعلام شد که بلافاصله دو کد اورژانس و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه هشت نفر مصدوم شدند که از این تعداد دو نفر مرد، سه نفر زن و سه نفر کودک بودند، پنج نفر از مصدومان به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و سه مصدوم دیگر رضایت به اعزام ندادند.

کد خبر 483330

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اورژانس اصفهان اورژانس ۱۱۵ اصفهان ماموریت اورژانس سخنگوي اورژانس واژگونی خودرو تصادف زنجیره ای مصدومان آمار مصدومین اورژانس پیش بیمارستانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در فارسان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با اعلام خبر تصادف دو خودروی سواری سمند و پراید در فارسان و مصدومیت ۵ نفر، بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۵ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان سیدالشهدا فارسان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در فارسان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز