Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش روز شنبه روابط‌عمومی این اداره‌کل، حبیب یزدان‌پناه اظهار داشت: این درحالی است که میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی در مراکز گردشگری استان در سال ۹۸  ۱۸ میلیارد و۸۵۷ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: مرکز تفریحی گردشگری، هتل، اقامتگاه‌ها بوم‌گردی، مجتمع اقامتی‌پذیرایی و بین‌راهی، کمپینگ گردشگری و سفره‌خانه سنتی ازجمله پروژه‌های استان است که با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به آسیب کرونا به کسب‌وکارهای حوزه گردشگری استان عنوان کرد: با ‌وجود این در سال گذشته با ارائه تسهیلات و نیز بهره‌برداری از پروژه‌های جدید، برای ۳۳۵ نفر اشتغال ایجاد شد.

وی با بیان این‌که چهار هتل پنج و سه ستاره در حال ساخت است که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: هم اکنون هشت هتل، یک متل، دو واحد هتل‌آپارتمان، ۱۱ مهمان‌پذیر، ۲۱ خانه‌مسافر و ۳۸ واحد بوم‌گردی در استان فعال است.

 ۱۵۹ مرکز اقامتی، رفاهی و پذیرایی در خراسان شمالی وجود دارد که ظرفیت پذیرش آن ها هزار نفر است.

این استان با دارا بودن ۸۶۳ هزار نفر دارای  ۱۱۵ جاذبه گردشگری، ۲۴ منطقه نمونه ملی و استانی و هشت روستای هدف گردشگری مقصدی بکر برای طبیعت دوستان و علاقه‌مندان به فرهنگ و آیین‌های اقوام مختلف است.

برچسب‌ها گردشگری خراسان شمالی سرمایه گذاری اقامتگاه بوم گردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری خراسان شمالی سرمایه گذاری گردشگری خراسان شمالی سرمایه گذاری اقامتگاه بوم گردی اخبار کنکور سرمایه گذاری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد