Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی کرد فردا و پس فردا کاهش 6 تا 12 درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر اتفاق بیفتد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مرتضی ضرابی افزود: امروز در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، قم، مرکزی، اصفهان، سمنان، خراسان شمالی و بخش‌های شمالی خراسان رضوی شاهد رگبار‌های بهاری خواهیم بود که فردا عصر نیز در همین استان‌ها همین پدیده را انتظار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: البته با شمالی شدن سوی جریان‌های هوا در استان‌های ساحلی خزر هم علاوه بر اینکه بارندگی آغاز می‌شود، روند کاهش دما را پیش رو خواهیم داشت به این ترتیب که فردا و پس فردا 6 تا 12 درجه انتظار خنک شدن هوا را در استان‌های ساحلی خزر داریم.
کارشناس هواشناسی افزود: فردا و پس فردا در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، بخش‌هایی از استان گیلان، مناطقی از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی شاهد بارندگی خواهیم بود و تمرکز بارش‌ها در استان خراسان رضوی خواهد بود.
ضرابی گفت: پس فردا در نوار شمالی کشور انتظار رگبار‌های بهاری را داریم و تمرکز بارش‌ها در شرق سواحل دریای خزر، منطقه شرق مازندران، استان گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی خواهد بود.
وی پدیده غالب امروز و فردا در شرق و جنوب شرق کشور را وزش باد خواند و افزود: این پدیده موجب کاهش کیفیت هوا و گرد و خاک می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آب‌های خلیج فارس هم با توجه به وزش باد نسبتا شدید در بخش‌های شمالی، مواج و متلاطم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاهش دما خزر خراسان رضوی پس فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود