Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش : جعفر آهنگران با اشاره به برنامه‌های آینده‌ کیش در سال۱۴۰۰، اظهار داشت: دو برنامه‌ی مشخص برای امسال در نظر گرفته شده است و نام‌گذاری سال با عنوان “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” اراده سازمان را برای نیل به این اهداف تقویت می  کند.

وی ادامه داد: یکی از این طرح‌ها، درون‌سازمانی است که باید با نگاهی نو به بدنه سازمان برای شادابی بیشتر و پویا سازی آن، تجدیدنظر جدی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهنگران در خصوص طرح دیگر افزود: این طرح برون‌سازمانی است و دو سه برنامه از جمله ارزان کردن سفر به کیش را در دستور کار قرار دارد تا سفر به کیش در انحصار گروهی خاص، قرار نگیرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، تصریح کرد: در انجام ماموریت‌های مختص رونق کیش، باید ابزار آن را هم در اختیار داشت و یکی از این موارد سازمان هواپیمایی کیش است .

وی افزود:  باید مجدد از دولت، رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد خواسته شود تا کیش‌ایر به کیش برگردانده شده و بخشی از آن در اختیار ساکنان منطقه قرار گیرد و سازمان نیز با تامین و اختصاص اعتبار برای آن، به نوسازی این ناوگان بپردازد و در جهت ارزان کردن سفر کیش قدمی بردارد.

آهنگران با تاکید بر مسئله آب و برق کیش، گفت: باید افق دورتر را درآینده  در نظر گرفت و برای حل مشکلات موجود تلاش کرد.

وی توسعه پایانه فرودگاه بین‌المللی کیش را آرزوی دیرینه ساکنان کیش عنوان کرد و ادامه داد: یکی از ماموریت‌های ما بهره‌برداری این پایانه هست و سعی می‌کنیم تحقق این امر را به‌ طور جدی پیگیری کنیم.

آهنگران افزود: توسعه بندر و لایروبی نیز از دیگر طرح‌هایی است که در دستور کارسازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.

46

کد خبر 1498959

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی هاشمی نسب بعد از بازی با ذوب آهن عنوان کرد: درباره عملکرد‌مان و بابت شکل بازی‌مان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول استقلال نبودیم و در حد قهرمانی نبودیم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم به خودشان آمدند و فهمیدند که چه جایگاهی دارند. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و گل زدیم.

وی ادامه داد: یکسری از صحبت‌ها برای خلوت آدم‌هاست، ولی آدم دوست دارد درباره آن صحبت کند. بازیکنی می‌آید و تماشاگران ما را تحریک می‌کند و بعد از گل مقابل تماشاگران استقلال خوشحالی می‌کنند، ما هیچ ترسی نداریم. ما آنقدر به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم که به بازی برمی‌گردیم. قبلاً هم گفته بودم که ما قهرمان شدیم فارغ از اینکه جام بگیریم. این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. یکسری افراد از اربابان‌شان خط می‌گیرند تا جلوی ما توان بگذارند. ما دنبال این نیستیم که مقابل ما توان نگذارند و شل بازی کنند، چون قبلاً استقلالی بودند، توقع ما این است که شرافتمندانه بازی کرده و وقت‌کشی نکنند. آقایان ما هم بازی‌ها را بلد هستیم، آنهایی که باید بدانند می‌دانند. من به موقعش شفاف صحبت می‌کنم. الان بدون هیچ صحبتی ما را 50 میلیون جریمه می‌کنند ما هم هیچ ترسی نداریم هزار میلیارد دیگر هم جریمه‌ام کنند. یک چیزی می‌گویم نه 50 میلیون و 70 میلیون، تا آن بالایی نخواهد هیچ برگی نمی‌افتد.

وی افزود: این تیم الان هم قهرمان هست. بارها گفته‌ام، سوم و چهارم هم بشویم استقلال برای ما قهرمان است. ممنون هواداران هستیم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که نمی‌ترسد کمیته انضباطی او را احضار کند، گفت: اصلاً مهم نیست. من چه حرفی زدم؟ به کسی افترا زدم؟

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان