Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:57:19 GMT

وزش باد‌های نسبتا شدید در زنجان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۹۲۸۰

وزش باد‌های نسبتا شدید در زنجان ادامه دارد

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کارشناس هواشناسی استان زنجان، هوای استان را در ۲۴ ساعت آینده غالباً صاف، در بعد از ظهر با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید  پیش بینی کرد.

سلطانی افزود:  از فردا توده هوای سردی وارد منطقه خواهد شد که موجب کاهش محسوس دما و افت دمای کمینه به زیر صفر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




کارشناس هواشناسی استان به کشاورزان  توصیه کرد؛ برای جلوگیری از آسیب‌ها و خسارات احتمالی ناشی ازسرمازدگی،   اقدامات لازم را انجام دهند.  

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری جوی نسبتا پایدار و آرام برای اکثر مناطق در استان مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای مناطق مذکور ضمن افزایش ابر، رگبار باران محتمل است.

وی افزود: طی همین مدت در مناطق جنوب‌شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه‌غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای هوای شهر کرمان به‌ترتیب ۱۸.۴ و ۹.۴ درجه سانتی‌گراد است، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای (۱-) سردترین و منوجان با دمای (۳۴) گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 748359

دیگر خبرها

  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی