Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:21:13 GMT

آتش‌سوزی در بازار اصفهان / علت مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۹۳۰۷

آتش‌سوزی در بازار اصفهان / علت مشخص نیست

گروه استان‌ها ـ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از کنترل حریق در مغازه ساعت‌فروشی واقع در بازار بزرگ مقابل تیمچه ملک خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و فقط مغازه از  نظر مالی دچار خسارت شد. - اخبار استانها -

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان ، با اشاره به حریق یک باب مغازه در بازار بزرگ اصفهان، اظهار داشت: گزارش حریق در ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز به آتش‌نشانی داده شد و نیروها به سرعت از ایستگاه‌های 17 و 9 به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل مورد حریق یک مغازه ساعت فروشی در بازار بزرگ اصفهان مقابل تیمچه ملک بود که دچار خسارت شد ولی از سرایت آتش به سایر مغازه‌ها با حضور به موقع آتش‌نشانان جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، گفت: علت حادثه مشخص نیست و از آنجایی که سقف بازار چوبی است در صورت عدم کنترل، سرعت بالای آتش‌سوزی باعث گسترش حریق و خسارات بسیاری می‌شد.

دستیابی به استانداردهای ایمنی در مشهد نیازمند چند ایستگاه آتش نشانی است؟وقتی 4 هزار نفر در «رمچاه» قشم از ایستگاه آتش نشانی محروم هستند؛ خسارت سنگین به یک واحد مسکونیقول نصفه و نیمه دولت برای آتش نشانی بجنورد؛ شاید «نردبان بلند» تا پایان سال برسد!

وی ادامه داد:  با زود اطلاع دادن اعلام حریق و حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی از گسترش حریق جلوگیری شد ولی مغازه مذکور از نظر مالی آسیب دید.

انتهای پیام/166/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه امسال، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده تعداد ۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بود و بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور ثبت شده است.

ململی اضافه کرد: در ماموریت‌های انجام شده با کمک نیرو‌های آتش نشان خوشبختانه ۱۱۲ نفر نجات یافتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآورشد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق در ماه گذشته حضور داشتند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متاسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

وی گفت: رعایت توصیه‌های ایمنی در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر است لذا توصیه می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های کارشناسان توجه کرده و نسبت به قطع کردن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل اقدام کنند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: همچنین داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟