Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@13:45:01 GMT

اعلام قیمت میوه و تره بار در میادین کرج

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۹۶۵۶

اعلام قیمت میوه و تره بار در میادین کرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سعید اردشیری، رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فروارده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به این که هر هفته کمیته نرخ‌گذاری در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تشکیل و قیمت‌ انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار تعیین می‌شود، گفت: به همین علت، شاهد تفاوت قابل توجه قیمت‌ها در میادین و سطح شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فروارده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج گفت: دلیل قیمت پایین‌تر محصولات میادین، پایین آوردن حاشیه سود به واسطه فروش بالای میادین است.

‎اردشیری گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو سیب قرمز ۸ هزار و ۸۰۰ تومان، سیب زرد ۹ هزار تومان و پرتقال تامسون شمال ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان است.

او افزود: قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار و جایگاه های موقت ۴ هزار و ۴۰۰ و سیب زمینی ۳ هزار و ۹۰۰ تومان است.

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فروارده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج گفت: در هر منطقه دو جایگاه موقت عرضه میوه و ‌محصولات کشاورزی ایجاد شد تا از تجمع شهروندان در بازارهای روز به منظور رعایت فاصله اجتماعی جلوگیری شود.

او افزود: در این جایگاه‌ها محصولات با نرخ مصوب میادین و سیب و پرتقال با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار به عموم شهروندان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه و تره بار قیمت میوه سازمان ساماندهی مشاغل شهری کشاورزی شهرداری کرج محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در گفتگو با خبر خوزستان گفت:این خسارت‌ها شامل آبگرفتگی، ریزش خوشه، خمیدگی و خوابیدگی است.

نبی پور افزود:همچنین بر اثر تگرگ موجب شکستگی دانه به برخی محصولات در این مزارع شد. 

وی ادامه داد:میزان خسارت‌ها بین ۱۰ تا ۷۰ درصد می‌باشد. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: ۳۹۲ هزار هکتار از مزارع استان زیر پوشش بیمه هستند که شامل ۱۹۴ هزار گندم آبی، ۱۷۲ هزار هکتار گندم دیم و ۲۵ هزار سایر محصولات است.

نبی پور با اشاره آغاز ارزیابی خسارت‌ها گفت: این ارزیابی‌ها به صورت دقیق انجام و خسارت‌ها پرداحت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است