Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@15:00:24 GMT

قدرت نیروهای یمنی به مراتب بیش از ۶ سال گذشته است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۰۱۱۸

قدرت نیروهای یمنی به مراتب بیش از ۶ سال گذشته است

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المسیره؛ «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن آخرین مواضع این کشور در قبال تجاوزگری‌های عربستان سعودی و متحدانش ازجمله امارات علیه یمنی‌ها را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: آنچه که به یک واقعیت تبدیل شده است، این است که قدرتِ امروز نیروهای مقاومت یمن در مقایسه با ۶ سال گذشته افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین، مقاومت یمن در شرایط آغاز جنگ قرار ندارد و بسیار قدرتمند شده است.

روز گذشته «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با ۱۲ پهپاد و ۸ موشک بالستیک عمق خاک سعودی را هدف قرار داده‌اند.

یحیی سریع گفت: در این عملیات، مقرها و سازه‌های نظامی و حیاتی متعلق به عربستان سعودی هدف قرار گرفت. در جریان این عملیات، علاوه بر شرکت نفتی آرامکو، پایگاه هوایی «ملک عبدالعزیز» در الدمام هدف قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره جزئیات عملیات اعلام کرد: شرکت آرامکو با ۱۲ پهپاد از نوع «صماد -۳» و ۸ موشک از نوع «ذوالفقار»، «بدر» و «سعیر» هدف قرار گرفت. مواضع نظامی دیگری در «نجران» و «عسیر» با شش پهپاد از نوع «قاصف k۲» هدف حمله قرار گرفته است.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091761 برچسب‌ها مهدی المشاط یمن عربستان سعودی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهدی المشاط یمن عربستان سعودی هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 847182 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات