Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش‌بینی سازمان هواشناسی حاکی از بارش برف و باران و وزش باد شدید تا اواخر هفته در برخی مناطق کشور و کاهش هفت تا ۱۲ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر است.

 از سازمان هواشناسی، امروز (شنبه) برای نوار شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت بارش برای شمال خراسان رضوی خراسان شمالی گلستان و برخی مناطق شمال غرب خواهد بود.

فردا یکشنبه (هشتم فروردین) بارش‌ها در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی اردبیل و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و آسمان سایر مناطق کشور آرام خواهد بود.

براساس اعلام این سازمان، روز سه‌شنبه جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم می‌شود و امروز و فردا در شمال غرب و سواحل دریای خزر و فردا در شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش هفت تا ۱۲ درجه ای دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق و مرکز وزش باد شدید روی می دهد که در مناطق مستعد سبب ایجاد پدیده گردوخاک خواهد شد.

روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز خلیج فارس و دریای خزر با توجه به وزش باد نسبتا شدید در بخش‌های شمالی، مواج و طوفانی است و چهارشنبه برای برخی مناطق غرب و شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پیش بینی شده است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برخی مناطق پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود موج بارشی جدید به کشور/ بارش باران در این ۱۱ استان شروع می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، طبق آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از فردا یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از نواحی در استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور از این موج بارش‌های خوبی دریافت خواهند کرد.

به گزارش مهر، استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، کردستان و همچنین دامنه‌های زاگرس از این موج بارش خواهند داشت.

شدت و تمرکز اصلی بارش‌ها در استان‌های شمال غربی و شمالی کشور خواهد بود اما طبق پیش بینی‌ها فعلی شدت بارش‌ها در حد سیلاب نیست.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902612

دیگر خبرها

  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز
  • بارانِ بهاری در راه ۱۸ استان
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا
  • ورود سامانه بارشی به کشور از فردا؛ این استان‌ها بارانی می‌شوند
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • ورود موج بارشی جدید به کشور/ بارش باران در این ۱۱ استان شروع می‌شود
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی