Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین ضمن ابراز نگرانی از کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام گفت: چنانچه تغییر رفتار ندهیم به طوفان کرونا گرفتار خواهیم شد و برای صدمین بار التماس می‌کنیم که مردم مراقب باشند، زیرا کرونا در این دید و بازدید‌ها و مسافرت‌ها برای آن‌ها دام پهن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین افزود: بعد از تهرانی‌ها، کرجی‌ها و مشهدی‌ها بالاترین و بیشترین مسافرت را قزوینی‌ها به شمال کشور داشته‌اند.

حبیبی تاکید کرد: سهل انگاری هاو بی توجهی‌ها در دید و بازدید‌های نوروزی، استان را در آستانه قرمز شدن قرار داده است و چنانچه به همین منوال پیش برویم مجبور به اعمال محدودیت‌های سفت و سخت می‌شویم و ناگزیر به تعطیلی کسبه، بازار و برخی فعالیت‌ها خواهیم شد.

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله با کرونا استان افزود: در حال بازگشت به نوروز ۹۹ هستیم، چرا که زحمات یکساله کادر بهداشت و درمان، فدای دید و بازدید‌های نوروزی شده است.

حبیبی گفت: حداقل صد هزار مسافر و میهمان وارد استان شده اند که در واقع آژیر خطر کرونا را برای ما به صدا در آورده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کرونا ویروس کرونا دید و بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است.

آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

آلومینیوم اراک نسبت به بازی قبلی یک تغییر داشته و امیر نوری جای خود را به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و ابوالفضل سلیمانی به دلیل مصدومیت در فهرست تیم آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

ترکیب آلومینیوم به این شرح است:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند