Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:49:23 GMT

«گفت‌وگوی آنلاین» کتابخانه ملی برقرار شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۰۷۰۶

«گفت‌وگوی آنلاین» کتابخانه ملی برقرار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، همزمان با به پایان رسیدن تعطیلات نوروزی خدمات مرجع مجازی کتابخانه ملی ایران از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۰ در روزهای اداری از ساعت ۹ تا ۱۴ مجدداً از سر گرفته شد.

کاربران با دریافت خدمات مجازی در محل کتابخانه، می‌توانند نیازهای اطلاعاتی و پرسش‌های خود را با کارشناسان مرجع مجازی از طریق پست الکترونیکی، گفت‌وگوی هم زمان (چت) و یا پیامک در میان گذاشته و پاسخ دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخگویی به سوالات بر اساس منابع و امکانات موجود کتابخانه ملی و مطابق با خط مشی خدمات مرجع مجازی کتابخانه، صورت می‌پذیرد و کتابداران مرجع در نخستین فرصت پاسخ را برای کاربران ارسال خواهند کرد.

افراد برای طرح سوالات خود به صورت آفلاین می‌توانند به آدرس: http://ask.nlai.ir/AskNewQuestion.aspx مراجعه کنند.

کد خبر 5176418 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اسناد و کتابخانه ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تعطیلات نوروزی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نوروز ۱۴۰۰ معرفی کتاب معرفی نشریات دانشگاه تهران سازمان سمت نعمت الله فاضلی رسول جعفریان عید نوروز ادبیات داستانی فلسفه تحلیلی سال ۱۳۹۹ نوروز مهدویت کتابخانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت گفت: به طور کلی خدمات دولت به صورت غیر مستقیم در حال انجام است، ولی امروزه از طریق شناسه یکتا این خدمات صورت می گیرد. 

به گفته رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت، افرادی که مجوزهای شناسه یکتا را نداشته باشند نمی توانند خدمات دریافت کنند.  اگر تولید کننده و یا فعال اقتصادی باشند شامل این گروه خواهد شد. 

 سیاح تصریح کرد: با شناسه یکتا تمامی افراد می توانند نوع فعالیت عرضه کننده خدمت را تشخیص دهند و از نوع فعالیت عرضه کننده خدمت فعالان اقتصادی اطمینان حاصل کنند.

 او تصریح کرد: درگاه ملی مجوزها باعث شده جلوی تخلفات ،کالاهای فیک و  دیگر موارد گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد