Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@14:30:00 GMT

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ قیمت ۱۷ ارز افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۰۷۲۴

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ قیمت ۱۷ ارز افزایش یافت

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و بر اساس اعلام بانک مرکزی؛ هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه هفتم فروردین ۱۴۰۰) بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت اعلامی در پایان اسفندماه سال ۹۹ به مبلغ ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس به قیمت ۵۷ هزار و ۹۲۰ ریال و هر یورو نیز به قیمت ۴۹ هزار و ۴۴۱ ریال اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۷۱۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۶۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۶۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۶۱ ریال، روپیه هند ۵۸۰ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۹۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۳۱۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۰۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۳ هزار و ۳۰۱ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۴۷۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۰۵ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۱۸۰ ریال، روبل روسیه ۵۵۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۵۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۰۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۷۱ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۱۵ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۶۴ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۷ هزار و ۹۳۳ ریال، دینار لیبی ۹ هزار و ۳۱۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۲۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۵ هزار و ۳۶۲ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۳۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۲۰۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۹۷۲ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۵۴۶ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۱۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۵ هزار و ۹۷۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۵۸۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۱۳ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091766 برچسب‌ها بانک مرکزی قیمت دلار نرخ ارز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بانک مرکزی قیمت دلار نرخ ارز ۱۱ هزار ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت نفت در روز چهارشنبه برای سومین روز پیاپی کاهش یافته است. افزایش ذخایر نفت خام و تولید نفت آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا به همراه بالا رفتن امید نسبت به قرارداد آتش بس در خاورمیانه از عوامل افزایش قیمت نفت بوده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۸۰ سنت معادل ۰.۹۸ درصد کاهش ۸۱ دلار و ۱۳ سنت معامله می‌شود.

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور ۴.۹۰۶ میلیون بشکه در هفته گذشته افزایش داشته ،در حالی که ذخایر بنزین و میعانات گازی آن کاهش یافته است.
آمار رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد ذخایر بنزین این کشور ۱.۴۸۳ میلیون بشکه و ذخایر میعانات گازی ۲.۸۷ میلیون بشکه پایین آمده است.
تولید نفت آمریکا هم در ماه فوریه تا ۱۳.۱۵ میلیون بشکه در روز افزایش داشته در حالی که در ژانویه برابر با ۱۲.۵۸ میلیون بشکه در روز بوده است.
انتظار بسته شدن یک قرارداد آتش بس بین رژیم صهیونیستی و حماس به دنبال از سرگیری مذاکرات صلح توسط مصر قیمت نفت را پایین آورده است. پایان این جنگ می‌تواند نگرانی در مورد گسترش درگیری و مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه را کاهش دهد.
به نظر می‌رسد تولید اوپک صد هزار بشکه در روز در آوریل کاهش یافته و به ۲۶.۴۹ میلیون بشکه در روز رسیده است که نشان دهنده صادرات کمتر ایران، عراق و نیجریه و تعهد به سایر اعضا به قرارداد تولید اوپک پلاس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد