Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@07:25:07 GMT

از اجرای طرح شهید سلیمانی تا راه اندازی جمعه بازار میوه

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۰۹۰۵

از اجرای طرح شهید سلیمانی تا راه اندازی جمعه بازار میوه

احمد نجفی رئیس اتحادیه صنف میوه و تره بار رفسنجان از جمله کاسب های منصف شهرستان است که همکاری در اجرای طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از اقدامات بارز وی است که با همکاری مغازه دارهای میدان میوه و تره بار انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان، در مدت یکساله مدیریت وی بر میدان میوه و تره بار رفسنجان تغییر اساسی و سامان یافتن وضعیت میدان مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نجفی رئیس اتحادیه صنف میوه و تره بار، گلفروشان، سبزی فروشان، آب میوه گیری ها و باسکول داران شهرستان رفسنجان، یکی از کاسبان منصف این شهرستان است که در اولین اقدام بعد از حضورش در میدان اخذ وجه ورودی را با هدف جلب رضایت مشتری جذف کرد و همکاری در اجرای طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از اقدامات بارز وی است که با همکاری مغازه دارهای میدان میوه و تره بار انجام شده است.

در این اقدام با همکاری بسیج هفته ای ۷۰۰ کیلو میوه و سبزیجات از میدان تدارک و میان خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شده است.
کمک به خانواده های نیازمند همچنان در دستور کار میدان میوه و تره بار است و با کمک خیرین میدان هرچند وقت یکبار انجام می شود.


نجفی به خبرنگار ما می گوید: تلاش می کنم تا مردم از قیمت ها راضی باشند و برای این منظور سعی کردم از طرق مختلف میوه با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

با مدیریت نجفی با توجه به شرایط کرونا و جلوگیری از تجمع مردم؛ خرده فروشی میدان تره بار نیز در این ایام راه اندازی شده تا مردم با خیال آسوده در فضای باز میوه خود را تهیه کنند.

رئیس اتحادیه صنف میوه و تره بار رفسنجان، از راه اندازی جمعه بازار میدان میوه و تره بار از روز ۱۴ فروردین خبر داد تا مردم میوه ارزان و البته با کیفیت خرید کنند و در صورت استقبال مردم در تمام ایام هفته این اقدام انجام می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: میدان میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز در حاشیه بهره‌برداری از تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.

موسوی‌پور تصریح کرد در بستر آزادگان نیز آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده به طوری که از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی این آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های امروز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در قالب بهره‌برداری پروژه‌های شهرداری تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان و بزرگراه شهید لشگری است که این اتفاق نیز تاثیر بسزایی در رفت و آمد خواهد داشت و بار ترافیکی این محدوده کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور در پاسخ به این پرسش که کدامیک از بزرگراه‌های پایتخت نیاز به آسفالت‌ریزی و مرمت دارند، گفت: بیشتر نیازها به بخش کمربندی شهر تهران بویژه بزرگراه شهید یاسینی، آزادگان و حتی بزرگراه بسیح مربوط می شود که اقدامات جهت آسفالت‌ریزی‌ انجام می‌شود.

وی درباره بازنگری طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: قطعا این اتفاق باید انجام شود اما تاکنون با پلیس در رابطه با بازنگری طرح ترافیک صحبتی نشده است و ما نیز به صورت پراکنده مواردی را شنیده‌ایم.

موسوی‌پور با تاکید بر اینکه بازنگری طرح ترافیک خوب است گفت: حتما باید بازنگری در محدوده کاهش آلودگی هوا و طرح آلودگی انجام شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا طرح ترافیک جدید امسال عملیاتی می‌شود، گفت: قطعا با توجه به اینکه کمیته‌ای در این خصوص با مدیریت شهری و پلیس تشکیل و طرح ترافیک بررسی شود، با توجه به این مسائل قطعا طرح ترافیک جدید و اجرای آن به امسال نخواهد رسید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900094

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری