Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه اردبیل گفت: تلاش مسئولان در شرایط کنونی باید در مسیر تقویت توانمندی داخلی باشد چرا که تولید نقش مهمی در عدم وابستگی به بیگانگان دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به رفع موانع تولید و نیز حمایت همه‌جانبه از بخش خصوصی توان تولید کشور و استان را تقویت‌سازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باید وابستگی به بیگانگان را از سر راه برداشت و با اتکا به توان داخلی و استفاده از نیروهای بومی و متخصص برای رسیدن به پیشرفت و توسعه گام‌های اساسی برداشت، چرا که در شرایط کنونی امیدواری به بیگانگان خیانت به آرمان‌های مقدس نظام اسلامی است.

 نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تقویت‌سازی پشتیبانی‌ها و دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای افزایش توان تولید یک اولویت اساسی و مهم برای ما است و در این زمینه با کنار گذاشتن تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان به دنبال تحقق شعار امسال هستیم.

عاملی ادامه داد: تلاش مسئولان در شرایط کنونی باید در مسیر تقویت توانمندی داخلی باشد چرا که تولید نقش مهمی در عدم وابستگی به بیگانگان دارد و در صورت عدم توجه به این مهم مشکلات اساسی ما را تهدید خواهد کرد که باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.

وی بیان کرد: باید توطئه‌های دشمنان مبنی بر تلاش بر جلوگیری از پیشرفت نظام مقدس اسلامی را خنثی‌سازی کنیم تا دشمنان ناامید و سرخورده شوند که در این زمینه برای گذشتن از موانع پیش رو تحقق و دستیابی به اهداف مورد نظر اولویت اساسی است.

امام جمعه موقت سمنان: رونق تولید در گرو حمایت از کالای ایرانی استامام جمعه همدان: جهاد امروز ورود در عرصه تولید استحمایت از تولید بهترین راهکار در برابر تحریم‌هاست/ آقامحمدی: به تولیدکنندگان بی حرمتی نکنیم

امام جمعه اردبیل ادامه داد: مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال رسالت و تکلیف خطیر و حساسی بر دوش مسئولان گذاشته‌اند که باید در این زمینه با ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی و کمک به رونق تولید و اشتغال اقدامات لازم و اساسی در این زمینه انجام یابد.

انتهای پیام/140/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وابستگی به بیگانگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید هستند

امام جمعه زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر گفت: کارگران، ستون فقرات تولید هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر گفت: کارگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی وظیفه بسیار سنگینی دارند و چرخه تولید کشور به وسیله زحمت این عزیزان در حال چرخش است. ستون فقرات تولید، کارگران هستند.

وی با تقدیر از زحمات خوب کارگران در جهش تولید در کشور گفت: بخشی از جهش تولیدی که در کشور باید رخ دهد توسط این کارگران رخ خواهد داد. رهبری در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان و به این مهم اشاره کردند این قشر پیشتازان جهادی اقتصاد هستند. تعبیر رهبری این بود کارگران قشر قانع، نجیب، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند و ارتقای زندگی آنان ارتقای وضعیت کشور را به دنبال دارد.

امام جمعه زنجان  در ادامه به فرا رسیدن هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مرتضی مطهری از عالمان برجسته معاصر و یار دیرین حضرت امام(ره) بود و کتب این شهید بزرگوار بعد از گذشت چندین سال همچنان مورد استفاده است‌. 

وی ضمن تبریک روز معلم به فرهنگیان عزیز گفت: معلمی شغل انبیاست و در واقع کسانی که این شغل را انتخاب کرده‌اند به خاطر عشق، بوده است.

آیت‌الله خاتمی به دیدار اخیر فرماندهان نظامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند اگر مسیر و وظیفه خودمان را درست انجام دهیم خداوند نیز کمک حال خواهد بود.

وی در پایان به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا اشاره کرد و گفت: همکاری‌‌های منطقه‌ی آثار و فواید زیادی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود