Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در آستانۀ میلاد حضرت حجت‌ابن‌حسن‌العسکری، شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی با صدور اطلاعیه ای عنوان کرد: بانگ «یا مهدی ادرکنی» ساعت 21 شب نیمـه شعبان در سراسر کشور طنین انداز خواهد شد.
متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
شب نیمه شعبان، شب میلاد موفورالسرور آخرین حجت الهی و منجی عالم بشریت، ربیع الانام، حضرت بقیه الله الاعظم«عجل الله تعالی فرجه الشریف»، شب امید منتظران ظهور، شب تقرب به خدا و استجابت دعاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینک؛ که آغاز و پایان سال 1400 با نام مبارک حضرت ولی عصر « عجل الله تعالی فرجه الشریف»  منور و مزین شده است و ملت مسلمان ایران اسلامی در این سال دو بار طعم با حلاوت این عید بزرگ را تجربه خواهند کرد، به شکرانه این نعمت بزرگ و با امید به تحقق وعدۀ صادق الهی در فرج ولی الله الاعظم«ارواحنا فداه»،  در شب نیمۀ شعبان دستان دعا و استغاثه خود را بالا برده و با زمزمۀ دعای «سَلامُ اللّهِ الْکامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعامُّ» از درگاه خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرتش  و رفع بلایا و گرفتاری ها را طلب می کنیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک آغاز سال نو  و اعیاد عظیم شعبانیه، خاصه سالروز ولادت با سعادت آخرین منجی عالم بشریت، حضرت حجت ابن الحسن العسکری«ارواحنا فداه»، از عموم مردم شریف و متدین ایران اسلامی دعوت می کند، رأس ساعت 21:00 یک شنبه 8  فروردین ماه 1400  همزمان با نورافشانی سراسر میهن اسلامی، بانگ رسای «یا مهـدی ادرکنـی» را بر فراز بام ها  و کوی و برزن سرداده و همچنین با تضرع به درگاه حق تعالی، تعجیل در فرج مولا و مقتدای عالم هستی را طلب نموده و برای رفع بلایا  و گرفتاری ها ، دعای «سَلامُ اللّهِ الْکامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعامُّ » را که از شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش خواهد شد،  قرائت نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شب نیمه شعبان یا مهدی ادرکنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها

مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دیروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و ویتنام به پایان رسید که در این بازی ازبکستان به برتری ۲ بر یک دست یافت.

ازبک‌ها در دقیقه ۱۷ این مسابقه با گل تین‌فات از ویتنام عقب افتادند و برتری ویتنامی‌ها تا دقیقه ۳۴ پابرجا بود، اما تولکینوف در همین دقیقه گل تساوی را به ثمر رساند و گل ژورائف در دقیقه ۳۹، پیروزی را برای شاگردان ونانسیو لوپس به ارمغان آورد.

ازبکستان که امسال از جام جهانی ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند و خیالش بابت حضور در جام جهانی راحت است، در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. با توجه به اینکه ازبکستان نیز راهی نیمه نهایی شده، چهار تیم بازنده در مرحله پلی‌آف با هم رقابت می‌کنند تا بعد از ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند، پنجمین نماینده آسیا در جام جهانی مشخص شود.

برنامه دیدار‌های مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

جمعه ۷ اردیبهشت

نیمه نهایی
تایلند - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
ایران - ازبکستان، ساعت ۱۷:۳۰

پلی‌آف
عراق - افغانستان، ساعت ۱۰:۳۰
ویتنام - قرقیزستان، ساعت ۱۲:۳۰

یکشنبه ۹ اردیبهشت
بازی نهایی پلی‌آف: ساعت ۸:۳۰
رده‌بندی: ساعت ۱۱:۳۰
فینال: ساعت ۱۴:۳۰

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • نوسازی مرجعیت