Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نکیسا جزائریان در نشست‌ بین‌المللی رنسانس گردشگری که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: در سال جدید و در کشور ما مقوله سفر و تأثیر آن در افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا از یک سو و فعالیت کسب و کارهای حوزه گردشگری از سوی دیگر به مناقشه‌ای عجیب میان مسئولین و دست اندرکاران حداقل چهار وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت کشور، نیروی انتظامی و پلیس راهور و در نهایت وزارت راه و شهرسازی و حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای تابعه آن بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با آغاز واکسیناسیون کرونا، این بحران در مسیر عادی شدن شرایط و کنترل همه گیری کووید ۱۹ قرار گرفته و نور امیدی را به آینده بشر تابانده است و به تبع آن کسب و کارهای مرتبط با گردشگری خود را برای فعالیت مجدد در حداکثر ظرفیت عملیاتی خود آماده می‌کنند.

این دکترای مدیریت گردشگری ادامه داد: در سطح بین‌المللی تلاش‌هایی جدی در سطح سیاست گذاری و خط مشی گذاری رونق مجدد گردشگری در جریان است تا ریل گذاری دقیق و درستی برای شکوفایی مجدد صنعتی رخ دهد که در سال منتهی به بروز بیماری کرونا یعنی سال ۲۰۱۹ در رتبه سوم گردش مالی در سطح بین‌المللی قرار داشت و امید دارند تا صنعت گردشگری جایگاه خود را دوباره کسب کند.

جزائریان در رابطه با برگزاری نشست‌های تخصصی آنلاین رنسانس گردشگری در سطح بین‌الملل نیز گفت: اجلاسیه جهانی گردشگری که دفتر آن در لندن قرار گرفته است، سلسله نشست‌هایی را تحت عنوان «رنسانس گردشگری» از ۲۳ تا ۲۶ مارس ۲۰۲۱ میلادی مصادف با سوم تا ششم فروردین ۱۴۰۰ هجری خورشیدی به صورت آنلاین با حضور پنجاه نفر از اندیشمندان و متفکران کلیدی در حوزه آکادمیک علم گردشگری و بخش اجرایی و عملیاتی گردشگری دنیا از بیست کشور مختلف برنامه ریزی و برگزار کرد تا طی آن به اهداف از پیش اعلام شده دست یابد.

او در رابطه با اهداف این رویداد بین‌المللی بیان کرد: باز طراحی پدیده گردشگری، تعریف راهکارهایی برای حذف واسطه‌های زاید و توسعه روش‌های مستقیم خرید بین بخش عرضه و تقاضای خدمات گردشگری، راهبردهای توسعه ارتباط بین مصرف کنندگان و شرکت‌های عرضه کننده خدمات سفر، ارائه تکنیک‌ها و تاکتیک‌های خلاقانه و نوآورانه و ایده پردازی برای ایجاد تحرک در بخش تقاضا با در نظرگرفتن آثار روانی و اقتصادی دوران کرونا بر مشتریان و منابع انسانی فعال در بازار سفر از اهداف عنوان شده برای این رویداد مهم بین‌المللی است.

جزائریان همچنین به بیان دیدگاه‌ خود در خصوص روش‌های مدیریت تغییر در کسب و کارهای کوچک و متوسط مقیاس که عمده کسب و کارهای بخش گردشگری را تشکیل می‌دهند و همچنین روش‌های حل مسئله و مواجهه علمی و منطقی بر چالش‌های مدیریتی در شرایط بحرانی همانند همه گیری کرونا و تعریف راهبردهای خرد در حوزه عملیاتی پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونق گردشگری دوران پساکرونا کسب و کارهای بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند