Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بر ضرورت اجرای طرح تشدید محدودیت های ورود به مناطق گردشگری و سراب های نهاوند تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در قرارگاه زیستی مقابله با کرونا در شهرستان نهاوند با اشاره به وضعیت کنونی ویروس کرونا با اشاره به اینکه از ۲۳ اسفند مسافران و میهمانان به نهاوند آمدند، گفت: شهرستان نهاوند در ۲۵ اسفند نارنجی و با اجرای محدودیت ها در ۳۰ اسفندماه مجدداً زرد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با وجود وضعیت زرد در شهرستان نهاوند ، آمار مبتلایان در حال افزایش و نگران کننده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه سراب های نهاوند تعطیل است اما تردد در آنها برقرار است که باید مدیریت شود، گفت: مراسم عزا و جشن عروسی در شهرستان برقرار است و نمی شود آن را تعطیل کرد، ولی باید این مراسم حتما نظارت و مدیریت شوند.

وی افزود: با هماهنگی اداره ورزش و جوانان مسابقات جام نوروزی در شهرستان تعطیل و به زمان دیگری موکول شد.

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه فاز چهارم طرح شهید سلیمانی در حال اجرا است، گفت: از مسافران و میهمانان نوروزی تقاضا داریم نهاوند را ترک کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه نهاوند سراب های نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح