Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودرو‌های عبوری در کوه چنار

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از دستگیری ۳ نفر از عاملان سنگ پرانی به خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ لطف الله محمدی فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: موضوع سنگ پرانی در محور‌های اصلی شهرستان کوه چنار از طریق رانندگان خودرو‌های عبوری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه با پیگیری‌های ویژه و بررسی‌های نامحسوس، تعداد ۳ نفر از عاملان سنگ پرانی و ایجاد مزاحمت برای خودرو‌های عبوری توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس، به سنگ پرانی و ایراد خسارت به خودرو‌های عبوری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با بیان اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان امنیت عمومی مردم در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۳۶ راس احشام قاچاق در فسا کشف شد

فرمانده انتظامی فسا از توقیف ۳ دستگاه خودرو سواری و کشف ۳۶ راس گوسفند قاچاق در شهرستان فسا خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر قاچاق احشام توسط تعدادی افراد سودجو، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۲ دستگاه سواری سمند و یک دستگاه پژو ۴۰۵ را در یکی از محلات شهر شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از آن ها، تعداد ۳۶ راس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی و قاچاق، کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش احشام مکشوفه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۳ فقره سرقت در سرچهان

فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان از دستگیری یک سارق و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت از او در سرچهان خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت اماکن و منازل تازه ساخت در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این خصوص یک متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان گفت: متهم در بازجویی‌های انجام گرفته به ۱۳ فقره انواع سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه او مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ لشکری خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش سابقه دار که با مزاحمت‌ها و اقدامات شرارت آمیز خود آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: در پی اعلام شکایت شهروندان مبنی بر ایجاد رعب و وحشت توسط دو اراذل و اوباش در شهرستان کازرون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه این متهمان را شناسایی و آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه این افراد جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، سرقت، استفاده از سلاح سرد و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی را در سابقه خود داشتند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، با تمام توان خود با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد اینگونه افراد با اقدامات خود امنیت مردم را به خطر بیندازند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری شرور عاملان سنگ پرانی حوادث و انتظامی دستگیری سارق فرمانده انتظامی شهرستان دستور کار ماموران خودرو های عبوری شهرستان کوه چنار عاملان سنگ پرانی شهرستان کازرون اراذل و اوباش قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان