Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سردار ولی الله رضایی‌نژاد فرمانده مرزبانی استان بوشهرظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت برنامه‌های دریابانی و مرزبانی دانست وبیان کرد: پاسال با توجه به انتخاب شعار «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی، مرزبانی و دریابانی تدابیر ویژه‌ای به منظور حمایت و پشتیبانی بیشتر از تولید کنندگان داخلی در نظر گرفته و تلاش‌های خود در این حوزه را مضاعف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به گشت‌های دریایی در مقابله با متخلفان افزود: ماموران مرزبانی استان بوشهر موفق شدند با ۳۶ هزار گشت دریایی و مرزی در طول پارسال تعداد ۱۹۸ فروند شناور متخلف، ۳۶ دستگاه وسیله نقلیه، ۵۶ نفر متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۴۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و عنوان کرد: سال قبل با اجرا طرح‌های مبارزه با قاچاق ۴۴۸ هزار لیتر مواد نفتی، ۱۱ هزار کیلوگرم انواع پوشاک، ۴۹۹ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و ۳۴ هزار دستگاه لوازم الکتریکی قاچاق در مرز‌های دریایی استان بوشهر کشف شد.

سردار رضایی‌نژاد از کشف ۷۱۸ قلم دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق خبر داد و عنوان کرد: مرزبانان پرتلاش پارسال انواع کالا‌های قاچاق در سواحل و مرز‌های دریایی استان بوشهر کشف و ضبط شده است.

او ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را افزون بر ۴۱۶ میلیارد تومان دانست وبیان کرد: ارزش کشف کالا‌های قاچاق در پارسال نسبت به سال ماقبل آن ۱۹ درصد افزایش یافته است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به متلاشی شدن ۲ باند کلان قاچاقچی در یکسال گذشته بیان کرد: با خدمت شبانه‌روزی مرزبانان مستقر در نقاط مختلف مرز‌های دریایی استان، امنیت و رفاه را برای مردم به خصوص مرزنشینان و ساحل‌نشینان ایجاد کنیم.

سردار رضایی‌نژاد با قدردانی از همکاری مردم ساحل‌نشین و مرزنشین در توسعه کشور تاکید کرد: پیشرفت اقتصادی کشورمان با جلوگیری از کالای قاچاق و حمایت مردم از کالای ایرانی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق مرز دریایی کالای ایرانی ساحل نشینان قاچاق سوخت مرز های دریایی استان مرزبانی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان

 فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: ۳میلیون و ۷۳۸هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ابتدای سال جاری در آب‌های این استان کشف شد.

به گزارش تسنیم، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح‌های عملیاتی، 237 فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به‌ترتیب با افزایش 100 و 56 درصد اعلام کرد.

 فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و 738 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در پایان گفت: مرزبانان غیور استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به‌صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد