Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@11:23:29 GMT

جریمه رمزارزهای غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۱۶۸۴

جریمه رمزارزهای غیرمجاز

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدحسن متولی زاده با بیان اینکه مبنای استخراج رمزارز مصرف انرژی است، اظهار کرد: دولت برای قانونمند کردن فعالین این بخش چارچوب هایی را تعیین کرده است، تعدادی از فعالین در چارچوب مصوبه دولت فعالیت می کنند که از آن ها پشتیبانی می شود و تسهیلاتی را نیز برای آن ها در نظر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه فعالیت در حوزه رمزارزها در چارچوب مصوبه دولت هیچ محدودیتی ندارد اما افرادی نیز وجود دارند که علاقمند به فعالیت در چارچوب قانون نیستند که با این افراد مقابله خواهد شد، تصریح کرد: باتوجه به اینکه فعالیت این افراد به شبکه برق ضرر می رساند وظیفه صنعت برق و قوه قضاییه مقابله با این افراد است.

جریمه رمزارزهای غیرمجاز

مدیرعامل توانیر افزود: بر اساس تمهیدات درنظر گرفته شده دستگاه های استخراج کنندگان غیر مجاز جمع آوری و بعضا معدوم و جرایم سنگینی نیز برای آن ها لحاظ می شود، به گونه ای که به محض شناسایی برخوردهایی جدی صورت خواهد گرفت و این افراد متحمل ضرر زیادی خواهند شد.

متولی زاده با بیان اینکه خواهش ما این است که برای جلوگیری از تحمیل ضرر بر این افراد و آسیب به شبکه برق کشور نیز این افراد در چارچوب مصوبه دولت فعالیت خود را ادامه دهند چراکه در این صورت همکاران ما نیز در سراسر کشور از آن ها پشتیبانی و حمایت خواهند کرد، گفت: قطعا جرایم سنگینی از سوی قوه قضاییه برای افرادی که قانون را عایت نمی کنند لحاظ می شود و صنعت برق نیز بر اساس برآودرد انرژی مصرفی معادل نرخ رمز ارز هزینه دریافت می کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 سد کمال خان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین استخراج رمزارز بیت کوین اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 سد کمال خان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم

دیدار تیم‌های النصر و الخلیج در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با برتری النصر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج شامگاه _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد النصر به‌پایان رسید.

کریستیانو رونالدو در دقایق ۱۷ و ۵۷ و سادیو مانه در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند.

التاریس در دقیقه ۸۲ تک گل الخلیج را رقم زد.

خلاصه‌بازی النصر و الخلیج کد خبر 749932

دیگر خبرها

  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز