Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بنادر و دریانوردی از انتخاب نماینده ایران به عنوان رییس کمیسیون بین الملل انجمن جهانی زیرساخت‌های حمل‌ونقل دریایی (پیانک) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هشتاد و چهارمین اجلاس شوراهای انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی (پیانک) با توجه به فعالیت‌های شاخص، سوابق و تجارب محمدرضا الهیار  به ویژه در زمینه مناسبات بین‌الملل و نیز برگزاری موفق همایش دو سالانه بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS) و جایگاه ویژه این همایش در منطقه و در سطح بین الملل، برنامه‌های پیشنهادی وى و سایر نامزدهاى کشورهای عضو انجمن بررسی که در پایان با اکثریت آرا وی به عنوان رییس کمیسیون همکاری بین‌الملل پیانک انتخاب و طی حکمی این سمت با امضای رییس و دبیر کل انجمن ابلاغ شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن جهانی زیر ساخت‌های حمل و نقل آبی (PIANC) به عنوان قدیمی ترین انجمن دریایی جهان در سال 1885 در کشور بلژیک تأسیس شده است و با بیش از 2500 عضو حقیقی، حقوقی و واجد شرایط در 65 کشور پیشرفته، مرجعیت علمی و ترویج علوم حمل و نقل آبی از طریق تهیه گزارش هاى تخصصی معتبر و دستورالعمل های اجرایی را دستور کار خود قرارداده و مهم ترین هدف آن، ارتقای دانش علمی و فنی در زمینه زیرساخت های حمل و نقل آبی است.

به گزارش تسنیم، جمهوری اسلامی ایران در زمینه موضوعات مهندسی و مدیریت سواحل، مهندسی دریایی، طراحی و اجرای سازه ها و تجهیزات بندری و دریایی از جایگاه بسیار ممتازی در منطقه و سطح بین الملل برخوردار و قابلیت صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها را دارا است و به دست آوردن این کرسی مهم فرصت مغتنمی جهت ارایه بیش از پیش دستاوردهای ملی و ارتقا جایگاه جمهوری اسلامی ایران در مجامع تخصصی بین المللی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر سازمان بنادر زیرساخت های حمل حمل و نقل آبی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد

سازمان یونسکو در تقدیر از نقش خبرنگاران اهل غزه، جایزه جهانی آزادی مطبوعات را به آن‌ها اعطا کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان یونسکو با ستایش نقش خبرنگاران در غزه، جایزه جهانی آزادی مطبوعات را به خبرنگاران فلسطینی که جنگ غزه را پوشش می‌دهند اعطا کرد.

به گزارش الجزیره، یونسکو فعالیت این خبرنگاران را  در سایه شرایط دشوار و خطرات جنگ «شجاعانه» توصیف کرد. این جایزه 25 هزار دلار آمریکا ارزش دارد و هر ساله در سوم ما می اعطا می‌شود.

حمله جدید صهیونیست‌ها به خبرنگاران در مرکز غزه

تاکنون 141 تن از اهالی رسانه در غزه طی حملات ارتش اشغالگر به شهادت رسیده‌اند. در آخرین مورد «محمد بسام الجمل» خبرنگار فلسطینی که در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به خانه‌اش در محله الجنینه در شرق رفح زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده در تاریخ 6 اردیبهشت به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد