Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصطفی مرادی روز شنبه در مراسم تجلیل از محمود باقرنژاد، مدال آور بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۱ امارات، در سالن اجتماعات دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان ابراز داشت: لازم است به دلیل مشکلات اقتصادی، شرکت‌های صنعتی کوچک و بزرگ به عنوان حامی مالی و اسپانسر در رشته های مختلف ورزشی استان مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با شروع سال جدید، اولین عیدی ورزش استان سمنان توسط این ورزشکار کسب شد که امیدواریم با این نوید، شاهد موفقیت‌های ورزش و جوانان استان در سال جدید باشیم. 

مرادی اظهار داشت: باقرنژاد در اولین اعزام برون مرزی خود با مدال به کشور بازگشت که با توجه به قرارگیری در کلاس بندی جهانی، بدون شک روزهای روشن در مسابقات بین‌المللی در انتظار این ورزشکار دامغانی است. 

وی تصریح کرد: ورزش و جوانان استان سمنان به تنهایی نمی‌تواند تمام هزینه های ورزشکاران را پرداخت کند و انتظار داریم که سایر مسوولان، خیران حوزه ورزش و سرمایه‌گذاران ورزشی، حمایت از ورزش را جدی بگیرند تا بتوانیم افتخارآفرینی این ورزشکاران را در کنار یکدیگر جشن بگیریم. 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت، امروز با وجود ورزشکاران و مدال آوران ملی و بین المللی، دامغان تبدیل به قطب ورزش جانبازان و معلولان استان شده است.

مدال آوران نیازمند حمایت و پشتیبانی مالی هستند

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان در این مراسم، گفت: بدون شک تمامی ورزشکاران و افتخارآفرینان، نیازمند حمایت و پشتیبانی‌های مختلف هستند که امیدواریم با کمک مسوولان مربوطه بتوانیم در این امر تا حد امکان کمک‌های لازم را ارائه کنیم. 

نعمت الله نعمتی بیان کرد: باقرنژاد از پاراتیراندازان دامغانی در مسابقات جهانی العین امارات، مقام سوم بخش MQS مسابقات جهانی را در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر کسب کرد.

وی ادامه داد: تیرانداز دامغانی با این افتخار، توانست مقام سوم رشته تپانچه بادی ۱۰ متر رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی ۲۰۲۱ العین امارات را در بخش MQS از آن خود کند و علاوه بر قرارگرفتن در کلاس جهانی، جواز حضور در بازی‌های پاراآسیایی و بین المللی دیگر را نیز کسب کند. 

رییس هیات‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان خاطرنشان کرد: باقرنژاد از ورزشکاران بااستعداد شهر دامغان است که سابقه کسب مدال طلای کشوری را در کارنامه خود دارد و در اولین حضور در مسابقات بین المللی خود به امارات با کسب مدال، آینده روشنی را دنبال می‌کند. 

به گزارش ایرنا، باقرنژاد با توجه به درخشش در مسابقات ملی، از سال گذشته در تیم ملی تیراندازی بزرگسالان حضور دارد. 

به گزارش ایرنا، ۳۸ هیات ورزشی در دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند. شهرستان دامغان در رشته تیراندازی دارای بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته است.

برچسب‌ها فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین وزارت ورزش و جوانان دامغان فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین وزارت ورزش و جوانان فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین وزارت ورزش و جوانان دامغان فدراسیون تیراندازی اخبار کنکور ورزش و جوانان استان سمنان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود

منصور دیاری، رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی توسط این سرای نوآوری خبر داد و اظهار کرد: سرای نوآوری فرش ماشینی واحد کاشان با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاشان اقدام به برگزاری این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاشان می‌کند.

وی افزود: در نظر داریم در راستای حمایت از فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه تخصصی صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته، نسبت به اعمال تخفیف ۵۰ درصد در هزینه اجاره غرفه بابت حضور واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه‌های منطقه کاشان اقدام کنیم.

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: هسته‌ها، تیم‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مشمول می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دریافت فرم ثبت نام از وبسایت نمایشگاه به آدرس www.kashanfair.com و ارسال آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان