Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@03:02:09 GMT

ساری هدایت غول ترکیه‌ای را برعهده می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۲۳۳۵

ساری هدایت غول ترکیه‌ای را برعهده می‌گیرد؟

گزارش شده که باشگاه فنرباغچه ترکیه در حال مذاکره با مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق ناپولی و یوونتوس، است و این مذاکرات در روزهای آتی نیز ادامه خواهند داشت.

به گزاش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری از زمان ترک باشگاه یوونتوس در تابستان گذشته بدون تیم بوده است، اما او همچنان طبق قراردادی که با یوونتوس داشت، تا زمانی که هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته، تا پایان زمان قراردادش از این تیم به صورت هفتگی دستمزد دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فنرباغچه نیز پس از هفته ها ناکامی سرانجام سرمربی خود ارول بولوت را اخراج کرد و امره بلوزاوغلو به صورت موقت هدایت این تیم را برای 10 بازی باقی مانده از این فصل لیگ ترکیه بر عهده گرفته است.

 

 

رسانه های ترکیه ای ادعا کرده اند که فنرباغچه با ساری تماس گرفته اند و رییس این تیم به ساری پیشنهاد کرده تا هدایت فنرباغچه را بر عهده بگیرد. طبق گزارش آژانس‌اسپور، ساری و علی کوج، رییس باشگاه فنرباغچه، در آستانه رسیدن به توافق هستند و قرار است در هفته آینده نیز جلسه دیگری داشته باشند تا جزییات مربوط به قرارداد احتمالی را نهایی کنند.

 

در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت ساری به سری آ و در دست گرفتن هدایت تیم ناپولی برای بار دوم و یا جایگزینی با پائولو فونسکا روی نیمکت تیم رم، نیز به گوش می رسید.

 

 

این سرمربی 62 ساله در یک فصلی که هدایت چلسی را بر عهده داشت این تیم را به قهرمانی در لیگ اروپا رساند و سپس در فصل گذشته و قهرمانی یوونتوس برای نهمین بار متوالی در سری آ، برنده اولین اسکودتوی خود شد.

یوونتوس مائوریسیو ساری ترکیه فنرباغچه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس مائوریسیو ساری ترکیه فنرباغچه بر عهده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سید اسماعیل علوی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی و تأمین به موقع تغذیه مورد نیاز گیاه، اظهار کرد: از ابتدای فصل کشت برنج تاکنون 725 تن انواع کودهای یارانه‌ای به شالیکاران شهرستان ساری توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه توزیع تا پایان فصل زراعی کشت محصول برنج با صدور حواله الکترونیک توسط مروجین هشت مرکز جهاد کشاورزی و از طریق 32 شبکه کارگزار خصوصی و تعاونی‌های تحت پوشش به کشاورزان ادامه دارد، تصریح کرد: کودهای توزیع شده شامل 145 تن کود ازته، 290 تن فسفاته و 290 تن پتاسه و مابقی کودهای سولفات روی، کود بیولوژیک و آلی است. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: هدف تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است که با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان شالیکار در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

 

علوی با اشاره به حضور میدانی و مستمر تیم بازرسین این شهرستان برای پایش توزیع کود، تصریح کرد: عملیات توزیع کود تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی بطور مستمر رصد شده و علاوه بر آن با برقراری ارتباط مستقیم تلفنی با کشاورزان وضعیت توزیع کود مورد نیاز آن‌ها پایش می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساوت‌گیت جانشین تن‌هاخ می‌شود؟
  • معلمان وظیفه خطیر جهاد تبیین را برعهده دارند
  • حضور ناظران داوری در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶
  • موسسه سماوا با چهار کتاب صوتی به نمایشگاه کتاب می آید
  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام