Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:11:23 GMT

شناسایی ۸ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در کاشان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۲۳۷۳

شناسایی ۸ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در کاشان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دلاوری عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد فزاینده مبتلایان و بیماران بستری کرونایی در منطقه کاشان اظهار داشت: متأسفانه تاکنون هشت بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در منطقه کاشان شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کیت تشخیص سریع سویه های جهش یافته ویروس کرونا در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کاشان طراحی و تولید شده است، افزود: این کیت قادر به تشخیص سه واریانت جهش یافته انگلیسی، آفریقایی و برزیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در شرایط موجود لازمه کنترل بیماری رعایت شیوه نامه‌ها به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی از همه همشهریان عزیز تقاضا دارد در رعایت شیوه نامه‌ها حساسیت ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه طرح غربالگری شهید سلیمانی در سطح منطقه کاشان تشدید شده است، ابراز داشت: در قالب این طرح به ازای هر فرد مبتلا که شناسایی می‌شود ۱۰ نفر از اطرافیان او تحت آزمایش کرونا قرار می‌گیرد.

کد خبر 5176598

منبع: مهر

کلیدواژه: کرونای انگلیسی ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزش باد گردشگری نوروز بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود