Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@01:58:29 GMT

دلیل جدایی دستیار اسکوچیچ از تیم ملی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۲۵۲۹

دلیل جدایی دستیار اسکوچیچ از تیم ملی

دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 6 ماه پیش به دلیل مشکلات خانوادگی به همکاری با تیم ملی پایان داد.

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته خبر جدایی تونی اوسنیچ از تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد.

این مربی در همان ابتدای کار اسکوچیچ در تیم ملی حضور داشت اما خیلی زود از تیم ملی فوتبال ایران جدا شد. اوسنیک حدود 6 ماه پیش به همکاری خود با دراگان اسکوچیچ پیان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی به دلیل مشکلات خانوادگی قید همکاری با تیم ملی فوتبال ایران را زد.

ماریو توت و خوان کارلوس گومز 2 دستیار جدید اسکوچیچ هستند از روز سوم فروردین ماه در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند. گومز در تیم های رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا سابقه کار دارد و ماریو توت نیز سابقه حضور در دیناموزاگرب  و لیگ چین را در کارنامه دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، مارینو پوشیچ، دستیار سابق آرنه اسلوت، پیشنهاد این مربی هلندی برای فعالیت در باشگاه لیورپول را رد کرده است. پوشیچ یکی از مربیان فاینورد در زمان حضور علیرضا جهانبخش در این تیم بود.

لیورپول با وجود بررسی امکان مربیگری ژابی آلونسو و روبن آموریم پس از جدایی تابستانی یورگن کلوپ، در نهایت به آرنه اسلوت رسید. باشگاه هلندی فاینورد برای جدایی اسلوت مذاکرات را به خوبی طی کرد و هیچ مشکلی بین دو باشگاه وجود نداشت اما آن‌ها با جدایی دستیاران‌ این مربی موافقت نمی‌کنند.

به همین دلیل مشخص بود که یکی از اسامی مورد نظر اسلوت، پوشیچ است که پس از همکاری در فاینورد و آلکمار با سرمربی جدید لیورپول، در حال حاضر سرمربی شاختار دونتسک اوکراین است.

رسانه‌های اوکراینی تایید کردند که با این حال، مربی 52 ساله در شاختار احساس راحتی می‌کند و تمایلی به جدایی از این باشگاه ندارد. او تصمیم خود را به اسلوت اعلام کرده و قرار نیست عضو کادر مربیگری جدید لیورپول باشد.

با وجود مخالفت شدید فاینورد، اسیپکه هالشوف و روبن پیترز به عنوان دستیاران اسلوت به آنفیلد خواهند رفت. البته حضور آن‌ها منوط به دریافت مجوز کار در کشور انگلیس است. این دو مربی به پر کردن بخشی از جای خالی دستیاران یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)