Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:30:05 GMT

مشارکت ۲۱ میلیاردی قزوینی ها در طرح اکرام ایتام و محسنین

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۲۵۷۱

مشارکت ۲۱ میلیاردی قزوینی ها در طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از  سایت خبری کمیته امداد  فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: پایه و اساس خدمت رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان بر مشارکت های مردمی بنا نهاد شده است یعنی کمک به مردم نیازمند با مشارکت اقشار مختلف مردم نیکوکار و حتی با حضور آنها صورت می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خود را واسطه خیر و نیکوکاری و پل ارتباطی اغنیاء و فقرا می داند و در واقع تلاش می کنیم بستری را فراهم کنیم نیازمندان و محرومین به صورت عزتمندانه از کمک سایر اقشار جامعه بهره مند شوند و نیکوکاران نیز با اطمینان کمک خود را به نیازمند واقعی برسانند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این نهاد برای فراهم آوردن بستر مناسب خدمت به محرمین طرح های مختلفی اجرا کرده تا نیکوکاران براساس نیّت خود در این طرح ها مشارکت کنند.

وی گفت: کمک های مردمی اقشار مختلف مردم نیکوکار استان قزوین به دقت و براساس نیّت اهداء کننده هزینه می شود و حتی در مصرف این کمک های ریالی به خارج از استان هم اختصاص نمی یابد.

فرهادی خاطرنشان کرد: این موضوع با توجه به رعایت مسائل شرعی و قانونی صورت می گیرد بنابراین کمک مردمی برای نیازمندی در روستای مشخص شده در استان، برای روستای دیگر هزینه نمی شود.

وی با اشاره به آخرین آمار کمک های مردمی اظهارکرد: کمک های مردمی اقشار مختلف مردم نیکوکار استان قزوین تا پایان بهمن ماه سال گذشته، به بیش از ۱۰۶ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان رسید.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: از این میزان کمک بیش از ۲۸ میلیارد تومان در ۳۴ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان جمع آوری شده است و توسط اعضای مرکز نیکوکاری برای نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: مهمترین و جدی ترین طرح مورد استقبال از سوی اقشار مختلف مردم طرح اکرام ایتام و محسنین بوده که در این طرح نیز طی ۱۱ ماهه سال ۹۹ حامیان نیکوکار استان قزوین بیش از ۲۱ میلیارد و ۶۲۷ میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت خود مساعدت کرده اند.

وی تصریح کرد: در این مدت مردم استان قزوین بیش از هفت میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده اند و در حال حاضر میانگین پرداخت صدقه هر قزوینی در استان بیش از میانگین کشوری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت های مردمی اقشار مختلف مردم استان قزوین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی

جعفری مدیرعامل موسسه خیریه گفت: پارسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش خدمات حمایتی، درمانی، اشتغال، آموزشی و روانشناختی ارائه شد.

وی افزود: این موسسه خیریه با برپایی میز خدمت در ۱۰ دستگاه اجرایی و اماکن مذهبی به مددجویان خدمت رسانی می‌کند.

پشتوانه مالی این موسسه خیران و صاحبان واحد‌های تولیدی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند