Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از مازندران استانی گردشگرپذیر بوده که در ایام نوروز همواره میزبان گردشگران داخلی و خارجی است. متاسفانه با حذف محدودیت تردد، ورودی مسافران نوروزی به مازندران با رشد بیش از ۶۰ درصدی مواجه شده که بیم افزایش شیوع ویروس کرونا در استان را به واقعیت تبدیل کرده است.

از آنجایی که شهرهای مازندران تا قبل از نوروز ۱۴۰۰ به مرز کاهش ویروس کرونا تا شرایط زرد و گاها آبی پیش رفته بودند، متاسفانه با ورود مسافران از سویی و جولان کرونای انگلیسی در مازندران، این استان به کانون خطرپذیری ویروس کرونا در کشور مبدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بر اساس اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، آمار بیماران مبتلا به ویروس انگلیسی در مازندران به عدد ۵۰ رسیده و این ویروس در هفت شهرستان مازندران رسوخ پیدا کرده است. با تاسف نیز باید بیان کرد که نیمی از آمار مبتلایان مربوط به مسافران از شهرهای اطراف بوده است.

سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هفته‌های آینده هفته بسیارخطرپذیری برای مردم استان خواهد بود، افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا در مازندران در پیک چهارم به مراتب بیشتر از پیک سوم خواهد بود.

وی با تاکید بر بازگشت سریع مسافران به شهر محل سکونت خود، تاکید کرد: باید مسافران با حضور در مکان‌های شلوغ و پرتردد محدودیت‌های کرونایی و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه روند ورودی بیمارستان‌ها ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹ و انگلیسی افزایش یافته است، افزود: شیوع ویروس کرونا در استان متاسفانه سه رقمی شده و کادر بیمارستانی استان مجددا درگیر بیماران کرونایی شدند.

موسوی با بیان اینکه ۸۵ بیمار مشکوک ظرف ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه بستری شدند، گفت: در این مدت ۷۰ بیمار بستری شده با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند ولی ۳۸۳ نفر مشکوک به ویروس کرونا تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

فرزاد جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز تعداد مبتلایان جدید به ویروس منحوس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در حوزه بابل را بالغ بر ۱۹ بیمار اعلام کرد و گفت: ۱۴۸ نفر اکنون بستری بوده و ۳۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

48

کد خبر 1499073

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا شیوع ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام

گفته شده دست کم یکی از نظامیان زخمی شده است. برخی از اسب‌ها نیز در برخورد شدید با خودروها زخمی شدند از جمله یک اسب در پی برخورد شدید با یک دستگاه اتوبوس دو طبقه که منجر به خرد شدن شیشه این اتوبوس شد به شدت زخمی و خون آلود شد و به تعدادی از خودروهای دیگر نیز در مسیر حرکت شان خسارت وارد کردند. خیابان‌های اطراف کاخ باکینگهام موقتا بسته شده اند و نیروهای ارتش و پلیس در تلاش اند مهار این اسب‌ها را به دست گیرند. هنوز آماری از دیگر زخمی‌های احتمالی این واقعه و نیز میزان خسارات وارده گزارشی منتشر نشده است. منبع: فرارو
265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899247

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • متاسفانه با یک آپارتاید علمی از سوی کشورهای غربی مواجهیم
  • عزیزم 03/03.03 به دنیا بیا لطفاً!
  • خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۳۰۲۰۴-۱۴:۰۴