Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه به اظهارات حامدنجفی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در هفته گذشته، قرار بود امروز جلسه‌ای با او حضور او و رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در خصوص واگذاری انتقال امتیاز تیم برگزار شود اما هنوز از زمان برگزاری این جلسه خبری نیست و به نظر می‌رسد این نشست در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی در خصوص برگزاری جلسه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: منتظر اعلام هیات فوتبال هستیم. مالک باشگاه نامه‌ای را مبنی بر انصراف از مالکیت تیم به هیات فوتبال ارسال کرد اما هنوز پاسخی به آن نامه که در واقع نامه دوم به هیات فوتبال بود را نداده‌اند.

مدیرعامل ماشین سازی در مورد اینکه هیات فوتبال آذربایجان در پاسخ به نامه اول محمدرضا زنوزی، اعلام کرد امکان انتقال تا پایان فصل میسر نیست و یا این وجود آیا همچنان به انتقال امتیاز در سریعترین زمان ممکن تاکید دارند، عنوان کرد: به هرحال باید بگویند که بر چه اساسی این حرف را می‌زنند. در حال حاضر باشگاه در حالت تعلیق است. هیچ فعالیتی ندارد و تمرینات هم برگزار نمی‌شوند. بعد از تماس تلفنی که هفته گذشته با رئیس هیات فوتبال داشتم دیگر صحبتی نکردیم و در انتظار پاسخ نامه دوم و زمان برگزاری جلسه هستیم.

وی در خصوص اینکه آیا خبری مبنی بر اینکه جلسه در این هفته برگزار می‌شود یا خیر،شنیده است گفت: نه، من چیزی نشنیده‌ام.

نجفی در مورد اینکه با این اوصاف چه سرنوشتی در انتظار باشگاه ماشین است، اظهار داشت: بالاخره هیات فوتبال آذربایجان شرقی باید پای کار بیاید.

وی در مورد اینکه اگر این اتفاق نیفتد و هیات فوتبال مسئولیت باشگاه را قبول نکند آیا لیگ 15 تیمی می‌شود، گفت: نمی‌دانم. این مساله در دست من نیست. من نماینده تام الاختیار مالک در بحث واگذاری هستم. او از تیمداری انصراف داده و در اختیار هیات فوتبال قرار داده است. از دید ما تیم در اختیار هیات فوتبال است. شرکت کردن یا نکردن تیم در مسابقات لیگ برتر بر عهده هیات فوتبال است. وقتی مالک از تیمداری انصراف داده معنی و مفهمومش همین است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماشین سازی حامد نجفی مدیرعامل ماشین سازی هیات فوتبال آذربایجان شرقی تراکتور هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.   در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر - فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری – شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.   در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد - امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر – علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.   نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.   سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان