Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید سه ساعته به همراه امام جمعه وتنی چند از مسؤلین محلی از روستای محروم کرزا تصریح کرد: حرکت جهادی بسیجیان در کرزا، تحول ایجاد کرده است و بسیاری ازسرویس بهداشتی‌های منازل مشکل داشته و یا چاه مناسب فاضلاب وجود نداشت که سلامت مردم را به مخاطره می‌انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی موسوی که در جمع مردم این روستا حضور یافته بود، افزود: انصافاً نیروهای بسیجی جهادی پایگاه‌ها با حضور فعال خود برای عمران و آبادی این روستای محروم همت گماشتند و چه جالب که تمرکز اصلی و اولیه روی بحث مهم بهداشت و ایجاد سرویس بهداشتی و حمام برای اکثر منازل مشکل دار بوده است.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در مورد اتکاء عملی و عینی به جوانان اظهار کرد: باید به جوانان و گروه‌های جهادی بسیجی افتخار کرد و با این اتکا می‌توان مشکل مردم را مرتفع، و از بین برد.

وی گفت: کاری به این عظمت، اگر می‌خواستیم به حساب دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادهای دولتی واگذار کنیم سالیان سال زمان می‌برد.

موسوی با اشاره به نیت خیر و عملکرد خوب جوانان بسیجی خاطرنشان کرد: با محوریت امام جمعه لامرد و حضور حقیر در این روستاتغییرات خوبی انجام خواهد شد.

وی گفت: تمام تمرکز ما برای رفع مشکل مردم محروم روستای کرزا است و مشکلات جاده، پل، آب، و مدرسه روستا در اولویت، و بحث مراتع که مردم آن را عنوان کردند در مراحل بعدی خواهد بود.

وی افزود: کار در این روستا بسیار مهم و سازنده است و برای کمک به این روستا این اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محرومیت‌زدایی کرزا را می‌توان با همت نیروهای بسیجی جهادی و مردم این روستا و اعتباراتی که از استان تأمین می‌کنیم مشکلات را مرتفع کرد.

او افزود: ما کمک کرده، وتأمین اعتبار می‌کنیم همچنین مسئولین را پای کار می‌آوریم و مشکلات را یکی پس از دیگری حل می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پراکندگی منازل، خدمات‌رسانی به کرزا را مشکل می‌کند، لذا در طراحی جدید و ساخت منازلی که بنیادمسکن قرار است در ظرف چندماه آینده انجام دهد بر اساس یک مبنای فنی و اصولی انجام خواهد شد و ما هم مصمم هستیم و با عشق و انگیزه دو چندان، و احساس مسئولیت جدی‌تر به سرانجام خواهیم رساند.

در ادامه حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد نیز در جمع مردم روستای محروم کرزا اظهار داشت: با همت مضاعف در بحث بازسازی مناطق محروم به ویژه روستای کرزا پایان سال ۱۴۰۱ بنا داریم محرومیت را از این منطقه برطرف کنیم.

وی افزود: علامه بر کارهای عملیاتی گروه‌های جهادی در قالب ۱۴ گروه که قریب به ۱۰۰ نفر را شامل می‌شود و در اینجا مشغول به خدمت هستند، می‌طلبد مردم این روستا نیز در مسائل ساخت و ساز همت کنند.

حجت الاسلام حسین زاده افزود: با همکاری و همیاری مردم روستا، کارهای خوبی به سرانجام خواهد رسید، و طی جلساتی که بامسئولین بنیاد مسکن استان داشته‌ایم قرار است تا ظرف چند ماه آینده ۱۵ واحد مسکونی ۷۰ متری ساخته و در هفته دولت نیز افتتاح شود.

۱۴ گروه جهادی پایگاه بسیج سپاه لامرد از اسفندماه ۹۹ در روستای محروم کرزا مشغول به ساخت و مرمت مجموعه حمام و سرویس بهداشتی است.

شهرستان لامرد یکی از جنوبی ترین شهرستان‌های استان فارس است، که در ۳۷۵ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

کد خبر 5176636

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محرومیت زدایی لامرد ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نوروز بوشهر گردشگری اردبیل روستای محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است