Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، تهیه و انتشار محتواهای فرهنگی، معرفتی و بصیرتی، پخش کلیب، عکس، انعکاس برخی جشن‌ها، سخنرانی‌ها و مدیحه سرایی‌ها در فضای مجازی را اهم برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: در برخی مساجد شاخص در یزد و همچنین در شهرستان‌ها با رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری با افراد محدود و همکاری تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی و همراه با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه چراغانی و آذین‌بندی خیابان‌ها با همکاری برخی نهادها، گروه‌های مردمی و پایگاه‌های مقاومت پیش‌بینی شد بیان کرد: برگزاری کاروان شادی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ماشین‌نویسی در خصوص امام زمان (عج) دیگر برنامه‌هاست.

نجیمی یکی از برنامه‌های مهم جشن‌ نیمه شعبان امسال یزد را، احیای این شب بر اساس آموزه‌های دینی برشمرد که از سوی مردم ولایتمدار و خانواده‌های مومن در استان همراه با برنامه‌های فرهنگی در برخی مساجد با رعایت نکات بهداشتی به نحو مناسب برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: روح کلی تمامی برنامه‌های امسال جشن نیمه شعبان در راستای زنده نگه داشتن این ایام و ترویج فرهنگ مهدوی و تبیین خصوصیات منتظران واقعی و فلسفه انتطار در بین مردم به خصوص نوجوانان و جوانان است.  

دوشنبه هفته جاری مصادف با ۹ فروردین نیمه شعبان و سالروز میلاد  امام زمان (عج) است.            

برچسب‌ها ویروس کرونا امام زمان(عج) یزد ماه شعبان سازمان تبلیغات اسلامی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا امام زمان عج یزد ویروس کرونا امام زمان عج یزد ماه شعبان سازمان تبلیغات اسلامی اخبار کنکور نیمه شعبان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی