Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 13 در جلسه ارائه برنامه عملیاتی شهر دوستدار کودک بر ظرفیت سازی برای دسترسی به خدمات با کیفیت برای کودکان تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مجتبی شکری، شهردار منطقه در جلسه ارائه برنامه عملیاتی شهر دوستدار کودک که با حضور مجتبی دانشور مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران ، معاون امور اجتماعی  و فرهنگی ، دبیران کانون های محلات در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد ، گفت : فضاهای شهری در برآورده ساختن نیاز های اجتماعی و فردی کودکان شهر ، نقش منحصر به فردی داشته و این فضاها بخش عمده ای از زمان و محیط زندگی روزمره ساکنان از جمله کودکان را به  خود اختصاص می دهد که مناسب سازی منطقه برای کودکان در سلامت جسمی ، تقویت تعاملات اجتماعی و پرورش خلاقیت کودکان می تواند موثر واقع شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزایش آگاهی عمومی نسبت به حقوق کودکان ، زمینه سازی و توسعه مشارکت کودکان در شهر ، ظرفیت سازی خدمات با کیفیت به کودکان ، بهبود کیفیت محل زندگی کودکان ، توسعه فضای اثر بخش برای رشد کودکان از طریق بازی  و تفریح از جمله راهبردهای شهردار منطقه در این جلسه بود.
او با بیان اینکه ما نسبت به تک تک فرزندان شهر مسئول هستیم ادامه داد : علاوه بر اینکه باید شرایط  را به لحاظ عمرانی و سخت افزاری آماده کنیم ، می بایست به لحاظ ذهنی و نرم افزاری نیز ظرفیت های خوبی را برای خدمت رسانی به اقشار جامعه به ویژه کودکان فراهم کنیم
شهردار منطقه با ارائه این  پیشنهاد که سعی کنیم به تدریج شهر را به شهری که  دوستدار تمامی اقشار جامعه از کودک تا سالمند گرفته ، تبدیل کنیم ، یادآور شد : شاخصه های بسیاری از طرح و پروژه ها  در سال 1400 به گونه ای باشد که  برای تمامی اقشار از جمله  کودکان مناسب سازی و تعریف شود.
مجتبی دانشور، مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران نیز در این جلسه به همراهی و تعامل مناسب اداره آموزش شهروند ی منطقه در پیشبرد طرح شهر دوستدار کودک اشاره کرد و ادامه داد : این طرح دیرتر از زمان معمول در منطقه 13 آغاز شد ،ولی این منطقه توانست با عمل به دستورالعمل ها ، روند طرح را به  مراحل خوبی رسانده که نشان دهنده توجه مدیریت ارشد منطقه و همکاری مناسب مجموعه دارد
او یادآور شد : طبق برنامه عملیاتی محلات منتخب شهر ، پروژه ها  بر اساس شاخصه های سلامت ، ایمنی ، محیط زیست ، کالبدی ، فرهنگی و اجتماعی متناسب با کودکان تعریف  و طراحی شود

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهردار منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پیام این دوره از همایش ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران، اهمیت و نقش محوری آزمایشگاه تشخیص پزشکی در بهداشت عمومی و مراقبت از بیمار و همچنین ارائه جدیدترین دستاوردها در شناخت ، تشخیص و پیشگیری بیماری ها از جمله سرطان ها – بیماریهای مادرزادی و بیماری های واگیر است.

این همایش با حضور مسئولان فدراسیون بین المللی شیمی بالینی و طب آزمایشگاهی (IFCC)، فدراسیون آسیا اقیانوسیه بیوشمی بالینی و طب آزمایشگاه (APFCB) و فدراسیون اروپایی طب آزمایشگاهی (EFLM) به همراه مراکز علمی و دانشگاهی کشور و با حضور مهمانان و سخنرانان و اساتید برتر جهانی برگزار شده است.

در کنار این همایش چهار روزه، نمایشگاه بزرگ امکانات و دستاوردهای آزمایشگاهی تشخیص پزشکی با همکاری وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، آزمایشگاه های مرجع سلامت، پژوهشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و انجمن های علمی تخصصی کشور برگزار شده است.

در این همایش با رویکرد آزمایشگاه های تشخیص پزشکی آینده هوشمند، مبتنی بر شواهد و پاسخگو، جایگاه آزمایشگاه های پزشکی در سیاست گذاری سلامت، نقش هوش مصنوعی نسل جدید در ارتقای کیفیت و مدیریت آزمایشگاه های پزشکی، ملزومات توسعه پایدار نظام مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی و داده های بزرگ و همچنین آخرین دستاوردهای روز دنیا در زمینه های مختلف علوم آزمایشگاه پزشکی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان