Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی پیروز حناچی شهردار تهران، حامد مظاهریان به عنوان معاون جدید معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا منصوب شد و با این حکم دو معاونت توسعه منابع انسانی و معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر با یکدیگر ادغام شدند و در تاریخ مدیریت شهری تهران این برای نخستین بار است که ساختار ستادی شهرداری به سمت انقباضی شدن برای چابک سازی و بازده مطلوب‌تر حرکت کرده است و شورای شهر اصلاح طلبان به یکی از وعده‌های خویش که همانا اصلاح ساختار شهرداری تهران بود عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای حامد مظاهریان

موضوع بحکم آقای حامد مظاهریان به عنوان معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به سمت معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار تهران، شهری برای همه و با بهره گیری از استعداد و توانمندی سرمایه‌های انسانی لایق، کاردان، متخصص و متعهد شهرداری تهران، با برنامه ریزی مؤثر، اصلاح فرآیندها و ساختار سازمانی در نظامات اداری، از طریق سازماندهی و ایجاد ساز و کار بهبود وضعیت کارکنان، علاوه بر افزایش حس تعلق سازمانی و رضایتمندی درون سازمانی، موجبات خدمت رسانی مقید مؤثر به شهروندان معزز تهران را فراهم آورید.

پیروز حناچی»

همچنین حامد مظاهریان طی نامه‌ای خطاب به مدیران برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهر و معاونین توسعه منابع انسانی مناطق و سازمان و شرکت‌های زیر مجموعه دو معاونت شهرداری تهران گفت:

«در مورخه ۱۷/‏۱۲/‏۱۳۹۹‬ اعضا محترم شورای اسلامی شهر تهران تصمیمی در راستای اصلاح ساختار در شهرداری تهران اتخاذ کردند. بر این باورم که، یکپارچگی حاصل از ادغام دو معاونت و ایجاد معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا منجر به افزایش اختیار، قدرت، ارتقا منزلت، نفوذ بیشتر و در نتیجه اثر گذاری دو چندان مدیران این حوزه معاونان برنامه ریزی و سرمایه انسانی مناطق در شهرداری تهران خواهد شد. هرچند اجرای این مصوبه منجر به تغییر نقش برخی از شما همکارانم در خانواده شهرداری تهران خواهد شد، لیکن اطمینان قلبی من آن است که تغییر نقش افراد اولاً با حداقل اصطکاک و نگرانی پرسنل و دوماً صمیمیت و همدلی بین همه ما به انجام خواهد رسید.

اینجانب به عنوان مدیر ارشد این تغییر، تمام اقدامات لازم برای انجام این امر مهم را به کار خواهم برد، و از همه شما عزیزان نیز می‌خواهم همچنان با تمام توان و انرژی خود، مسیر تعالی در شهرداری تهران را ادامه دهید تا به اهداف مهمی که مدیریت شهری آن را ترسیم نموده است، دست یابیم.

در پایان از شما دعوت می‌کنم پیشنهادها و نظرات خود را در مورد فرآیندها و شیوه عمل برای ادغام، ارائه نمائید تا با کمک هم بتوانیم از این فرصت ایجاد شده، بهترین بهره را برای ارتقا بهره وری و کاهش آسیب‌های احتمالی ببریم.

حامد مظاهریان معاون شهردار تهران»

کد خبر 5176676

منبع: مهر

کلیدواژه: حامد مظاهریان شهرداری تهران پیروز حناچی شهرداری تهران ویروس کرونا نوروز بارش باران حاجی فیروز وزارت آموزش و پرورش وضعیت ترافیکی جاده ها ساعت زمین نوروز ۱۴۰۰ سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی کنکور پلیس راهور آب و هوا حامد مظاهریان شهرداری تهران برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است

 افشین کسالائی معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در نشستی با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، در تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور با تاکید بر تحلیل اهم شاخص‌های توسعه‌ای برنامه ششم، برنامه‌ریزی برای توسعه را ایجاد بستری دانست که در پهنه آن توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی کشور در چارچوب‌های مبتنی بر نظریه‌های علمی و تخصصی طراحی، تدوین و اجرا شود.

وی در تبیین نقشه راه برنامه هفتم توسعه کشور به تشریح پارادایم، اصول حاکم، ویژگی‌ها، اهداف و الزامات و پیش نیاز‌های تحقق آن سخن گفت و اظهار داشت: برنامه هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است و در تدوین آن تلاش شده سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب به عنوان محور‌های اصلی برنامه در نظر گرفته شود.

کسالائی با اشاره به اهم احکام قانونی با رویکرد استانی لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: تمرکززدایی و تقویت نقش استان‌ها در این برنامه مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

وی رویکرد اصلی برنامه هفتم توسعه را بر اساس موضوعات کلیدی و پیشران‌های کشور با رعایت ملاحظات اسناد آمایش سرزمین، سیاست‌ها، تمرکز بر پیشران‌های توسعه، مسایل بحران‌زا و بسترساز‌ها (ابر پروژه‌ها) عنوان کرد.

تبیین چارچوب تدوین سند توسعه و برنامه‌های عملیاتی استان و تبیین و تحلیل اصلی‌ترین موضوعات و تبصره‌های قانون بدجه مرتبط با استان از دیگر مباحث مطرح شده توسط معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست بود که به آن پرداخته شد.

شایان ذکر است؛ این نشست با توجه به تصویب و ابلاغ قریب الوقوع برنامه هفتم توسعه و مبنای عمل قرار گرفتن در سال جاری و ضرورت تبیین مبانی و احکام آن به همت معاونت توسعه و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان