Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:45:54 GMT

موتور قایق ۸ میلیاردی در قشم توقیف شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۳۳۶۷

موتور قایق ۸ میلیاردی در قشم توقیف شد

گروه استان ها _ سرپرست فرماندهی انتظامی قشم از کشف یک دستگاه موتور قایق قاچاق ۳۵۰ اسب بخار به ارزش ۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ مجتبی راست خدیو در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: نیروهای پلیس آگاهی این شهرستان در پی دریافت اطلاعاتی در مورد قاچاق کالا در یکی از روستاهای جزیره قشم، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام شدند و در زمان گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی با متوقف کردن یک خودرو وانت موفق به کشف یک دستگاه موتور قایق 350 اسب بخار به ارزش تقریبی 8 میلیارد ریال شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ارزش موتور قایق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان مربوطه 8 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان قشم معرفی شد.

راست خدیو از همکاری مردم خدب شهرستان قشم با خادمان نیروی انتظامی به عنوان مهمترین عامل مقابله با اقدامات خلاف قانون نام برد و اظهار امیدواری کرد که با تقویت هرچه بیشتر این ارتباطات شاهد تقویت امنیت در این منطقه از میهن اسلامی باشیم.

وی همچنین خطاب به افرادی که قصد دارند از مسیر خلاف قانون و یک‌شبه به مال و‌ منال برسند، تصریح  کرد: با وجود نیروهای تامین کننده امنیت، متخلفان بدانند که بار کج هیچوقت به مقصد نمی‌رسد و بهتر است با روی آوردن به مشاغل قانونی و آبرومندانه و‌ کسب روزی حلال، زندگی خودشان را اداره کنند.

‌تولید کالای باکیفیت ‌مانع ‌ورود "قاچاق" به کشورمی‌‌شو‌د انهدام باند قاچاق اسلحه در کردستان/ 43 قبضه سلاح غیرمجاز از متهمان کشف شد بیش از 416 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای دریایی استان بوشهر کشف شد

شهرستان قشم متشکل از سه جزیره قشم، لارک و هنگام با حدود 150 هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام/7558/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موتور قایق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی