Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:28:48 GMT

دی ماریا: می‌خواهم مثل نیمار و امباپه تاریخساز باشم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۳۳۹۰

دی ماریا: می‌خواهم مثل نیمار و امباپه تاریخساز باشم

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی PSG، در آستانه شکستن رکورد 103 پاس گل سافت سوسیچ برای پاری سن ژرمن است.

به گزارش "ورزش سه"، دی ماریا از زمان پیوستن به PSG در سال 2015 تاکنون 99 پاس گل داده است. در این فصل او 12 پاس گل داد و به صورت متوسط در هر 173 دقیقه یک پاس گل به هم تیمی های خود داده است.

 

 

حداقل 10 بازی دیگر از فصل 21-2020 باقی مانده است و  دی ماریا اکنون در آستانه شکستن رکورد تاریخی تعداد پاس گل در پاری سن ژرمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ستاره آرژانتینی بتواند تعداد پاس گل های خود را به 104 عدد برساند، رکورد 103 پاس گل سوسیچ که در سال‌های حضورش در PSG از سال 1982 تا سال 1991 به ثبت رساند را پشت سر خواهد گذاشت.

دی ماریا که به تازگی قرارداد خود با PSG را تا سال 2022 تمدید کرده است، گفت : "من در بازی های اخیر مشتاق و هیجان زده بودم که به صد پاس گل برسم. این خیلی برای من مهم است. پس از آن هم باید به 103 پاس گل و برسم و با رسیدن به 104 پاس گل رکورد سوسیچ را پشت سر بگذارم.

این موضوع بسیار مهمی خواهد بود چرا که در تاریخ باشگاه باقی می ماند و برای همیشه ثبت می شودف تا وقتی که یک نفر دیگر بتواند از رکورد من بگذرد.

اکنون من با نیمار و امباپه بازی می کنم، بازیکنانی که در این باشگاه در حال تاریخسازی هستند و من هم یم خواهم به تاریخسازی ادامه دهم."

 

 

در تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن سافت سوسیچ با 103 گل بیشترین تعداد پاس گل را داده است و پس از او دی ماریا با 99 پاس گل، مصطفی دالب با 80، خاویر پاستوره با 56 و کیلیان امباپه با 54 پاس گل قرار دارند.

پاری سن ژرمن آنخل دی ماریا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن آنخل دی ماریا پاری سن ژرمن دی ماریا پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم

با وجود شکست 1-0 پاری سن ژرمن مقابل دورتموند، کیلیان ام باپه پس از انجام تست دوپینگ، با هواداران تیمش عکس هایی به یادگار گرفت.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها