Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اعضای شورا می توانند نگاه کلان شهری را به مدیران شهرداری منتقل کنند لذا امیدواریم با همراهی و تعامل اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم.     
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل، صبح امروز مهدی کیانی سرپرست شهرداری بابل به همراه معاونین و مدیران شهرداری با حضور در ساختمان پارلمان شهری با فرامرز ابوالحسنی رئیس شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
بنا بر این گزارش فرامرز ابوالحسنی رئیس شورا ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه طی سخنانی اظهار داشت:
در سال جاری انتخابات مهمی را پیش رو داریم که نقش تعیین کننده ای خواهد داشت و امیدواریم اتفاقات خوبی برای مردم عزیز رقم بخورد.           
امید داریم با مدیریت جدید و کمک پرسنل ، شهرداری مجددا در ریل خدمت گزاری به مردم قرار گیرد و اعتقاد داریم می توانیم به دور از هرگونه حواشی عملکردی موثر به نفع مردم داشته باشیم چرا که اطمینان داریم این توانمندی در مجموعه شهرداری وجود دارد.    
پروژه کمربندی شرقی دوم و پارکینگ طبقاتی در اولویت و دستور کار جدی شهرداری باشد و پیگیریهای لازم در راستای ادامه روند کار این پروژه ها و همچنین جذب اعتبارات تخصیصی انجام شود.    
طرح جامع شهری یکی از دغدغه هایی است که بایستی با پیگیری جدی و استفاده از تجارب و تخصص کارشناسان شهرداری به سرانجام برسد.    
عملکرد مجموعه شهرداری در بخش های مختلف از جمله شهرداری های مناطق ، فضای سبز ، حمل و نقل ، آتش نشانی و سایر بخش ها شایسته تقدیر است لذا از مدیران و پرسنل شهرداری انتظار داریم با عملکرد درخشان ، توانمندی داخلی مجموعه شهرداری را نشان دهند.           
اعضای شورا می توانند نگاه کلان شهری را به مدیران شهرداری منتقل کنند لذا امیدواریم با همراهی و تعامل اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم.      
در ادامه این دیدارمهدی کیانی سرپرست شهرداری بابل نیز با تبریک عید نوروز و فرارسیدن میلاد امام زمان (عج) و تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر بیان داشت:تمام تلاش ما این است که ثابت کنیم که توانمندی اداره امورات شهری در مجموعه شهرداری وجود دارد لذا سعی داریم از تمامی ظرفیت های داخلی شهرداری در پیشبرد اهداف مجموعه شهری استفاده کنیم .          
در این مسیر حمایت ، همراهی و مساعدت اعضای شورا همراه با نظارت بر عملکرد شهرداری در راستای رفاه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان امری لازم و ضروری می باشد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیدار نوروزی سرپرست معاونین و مدیران شهرداری با رئیس شورای اسلامی شهر مجموعه شهرداری اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود

شهردار قم گفت: شهرداری یک نهاد درآمد هزینه‌ای است و کسب درآمد برای ما اهمیت دارد، اما حقوق شهروندان نباید در جریان کسب درآمد شهرداری پایمال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به اهمیت حراست از حقوق شهروندان در مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: به هیچ دلیلی نباید حقی از شهروندان در مجموعه شهرداری قم پایمال شود.

وی افزود: شهرداری نهادی درآمد هزینه‌ای است و برای ما بسیار مهم است که به درآمدهای پیش بینی شده برسیم اما این مسئله به هیچ عنوان نباید به قیمت از دست رفتن حقوق شهروندان باشد.

شهردار قم با اشاره به بودجه پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: هر زمانی صحبت از درآمد می‌شود، تاکید کرده‌ایم که منظور ما درآمد مشروع است و به دنبال چیزی فراتر از حق شهر نیستیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه مسئولیت تمام مدیران در مجموعه شهرداری قم بسیار سنگین و با اهمیت است، تاکید کرد: هر تغییری در زندگی شهروندان با تصمیمات ما رخ می‌دهد، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و در قبال آن باید در دو دنیا پاسخگو باشیم.

وی با تاکید بر لزوم قانون‌گرایی در تعامل با شهروندان، اضافه کرد: هر جا قانون شفاف است باید با دقت و کاملاً طبق قانون عمل شود و در جایی که قانون ابهام دارد یا شفاف نیست باید آن را به نفع شهروندان تفسیر کنیم.

شهردار قم گفت: شهرداری‌ها یک ستون بسیار محکم برای نظام اسلامی در مسیر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی هستند و از هر حرکتی که موجب پایمال شدن این سرمایه‌ها می‌شود، باید دوری کرد.

سقائیان‌نژاد افزود: در امور مرتبط با نظافت شهری و خدمات مسئله نظارت بسیار مهم است و مدیران منطقه باید تمام مسائل محدوده مسئولیت خود را زیر نظر داشته و به طور مرتب بازدید میدانی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم مجوز ایجاد دو منطقه شهری دیگر را دارد، گفت: بعضی مناطق شهری ما رشد جمعیت بسیار زیادی دارد و باید مطالعاتی صورت گیرد، در صورت لزوم دو منطقه دیگر به شهر قم اضافه شود تا کیفیت خدمات ارتقا پیدا کند.

کد خبر 747429

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها